Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 396
Anonym bruker
"Blind Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det slik at man kan få toleranse på de? Tatt opp til 7 stykke på 7,5g. Bruker å funke og tar de så sover jeg 30 min etterpå.
Sikkert litt fra person til person, jeg har med unntak av et par ganger måtte ta mer enn 7,5mg og jeg har brukt de over en lengre periode, langt over det som er anbefalt behandlingstid.
Du får veldig raskt toleranse på dem, ja. Men, nå er det sånn at du misbruker de tablettene, ettersom det neppe står på resepten at du skal ta 7 stykker i løpet av en kveld. Du er nok rusa, men merker det ikke. Gå og legg deg før du gjør noe dumt.
Anonym bruker
"Blind Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Du får veldig raskt toleranse på dem, ja. Men, nå er det sånn at du misbruker de tablettene, ettersom det neppe står på resepten at du skal ta 7 stykker i løpet av en kveld. Du er nok rusa, men merker det ikke. Gå og legg deg før du gjør noe dumt.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg verken noen form for misbruker eller narkoman. Det er for å få sove. Så lenge jeg får sove er legen fornøyd han og dosene er blitt økt fra begge parter. Kun nå i kveld jeg ikke sovnet like fort som jeg ellers gjør på de.
Hei! Jeg har prøvd zopitin og jeg har møtt samme problem som deg: at toleransen blir høy raskt og at jeg trenger 5-6 stykker for å få sove. Sikker bare psykisk men jeg savner min gamle imovane.
Anonym bruker
"Blind Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 2Byorha Vis innlegg
Hei! Jeg har prøvd zopitin og jeg har møtt samme problem som deg: at toleransen blir høy raskt og at jeg trenger 5-6 stykker for å få sove. Sikker bare psykisk men jeg savner min gamle imovane.
Vis hele sitatet...
Godt mulig. Har gått på de i snart to mnd. Sluttet på de gamle da dosene ble bare større og til slutt funket de ikke.