Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1006
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Da er det desverre faen første arbeidsdag i år imorgen, fuck. Er bilmekaniker og drittlei verksted, verktøy og den jævla olja.

*sigh…* Whatever…

, for å komme gjennom dagen «blidest» mulig, har jeg 2 stesolid 10mg og 1,5 g pepper.

Tenkte alt blir jo ok på benzo? Men samtidig stoler jeg litt mer mot en par dropper med speed skal gjøre jobben..

Har ikke brukt noe annet enn litt hasj på jobb før, men da gikk dagen dobbelt så sakte, så skøyt meg selv i leggen.


(Og ikke tenk på at sjefen/kollegaer ser det ellernoe, hadde vert bra egentlig, da jeg sikkert hadde fått sparken og hvorfor jeg ikke bare slutter? Gud faen vet hva jeg driver med)

Takker for svar!
Begge gjør jobben for å si det sånn (ikke i kombinasjon). Om du får deg noe søvn i natt hadde jeg holdt meg til Stesolid, det kverker de negative tankene og du får en smud start, ting føles som en lek, bare vær klar over at det er sykt avhengighetsskapende SPESIELT i en situasjon som denne. Blir det lite søvn hadde jeg bare tatt amf, prøv deg forsiktig fram med dosering, ganske kjipt og stuke på jobben egentlig. 50-100mg bør holde, blir det stesolid fungerer 10mg utmerket en hel dag
Kompis. Livet er fort kort til å føle seg låst i en jobb man ikke trives i. Søk nye jobber mens du ruser deg så løser det her seg
Sist endret av Drugsarebadmkey; 9. januar 2023 kl. 02:22. Grunn: ..
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Damn, for noen givende svar. Takker as! Hm ja. Har 15 mg stes nå, kan prøve å ta de utover jobbdagen.

Drugsrbmkey; du har vel rett der!
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Inntok daglig pepper på jobb over en lengre periode helt til ting gikk over stokk og stein og jeg møtte opp etter 7-8 døgn uten søvn, og folk stoppa opp for å se hva faen greia var med meg der jeg stuka rundt og attpåtil hadde overjustert noe jævlig.

Gikk fint helt til den uka da, dagene fløy avgårde.
Jobber innen industrien med en del gåing så pepper var jo ideelt til formålet for og si det sånn ��
Altså- hva med å heller lete etter ny jobb en rusmidler?

Uansett om du finner noe som funker, vil det ikke vare for alltid uansett, det beste hadde nok vært å lete etter andre alternative jobber mens du finner ut av hva du egentlig vil gjøre!

Lykke til,
- Tøysete Mårkatt