Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 521
Hei lurte på om det går ann og røyke uten filter? bruker rizla
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tenker grønt? Bruker ikke filter jeg uansett :P Røyker med slike joint paper men tror ikke det skal ha noe og bety.
Ja?
Filter er jo egentlig bare så du skal slippe å få mekket i munnen og få røyket opp alt uten å måtte kaste den fordi den blir for varm.
Du kan også lage filter ut av hva som helst av tynt papir.
Sitat av faasah Vis innlegg
Hei lurte på om det går ann og røyke uten filter? bruker rizla
Vis hele sitatet...
Pappen etter siste rizla papir er skapt for å lage filter, men som nevnt all tynn papp kan brukes
Bestill en eske elements wide rolling tips til 200 spenn på ebay. Da har du knall filter, kjemikaliefri papp, til 2500 jays. Selv liker jeg unperforated og brette filteret selv.
Mvh
Hei, jeg har merket etter å ha fyrt 8 år m papirfilter at kullfilter er noe som er for meg.

Anbefaler dette, bruker personlig disse 3 ganger, noen ganger én gang. Jeg har da opplevd at har jeg mindre ubehag i ettertid enn med papirfilter / uten filter. Disse koster 130kr/40 filter, dyreste slag. Finnes billig og billigere, like gode som dyre. Disse er aktiv kullfilter - oppleves som behagelige å röyke med, mer smak og mindre ubehag enn u/kullfilter.

Anbefales med 7mm Ø/Diameter.
Sist endret av Wunx; 7. januar 2023 kl. 21:09.