Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 692
På skolen min har de fått seg "papercut". Et program som begrenser utskrifter på hver og enkel bruker. Hver bruker utdeles med så og så mye penger. Hvor mye et svart-hvitt og farge ark kan man velge. Men problemet er. Vi får 50 kr hver måned for utskrifter. Og jeg har klart og bruke opp quotaen min allerede. Programmet er en administrativ service. Vi har ikke tilgang til kontroll panel for å skru den av. Noen som har noen løsninger på hvordan å komme forbi det på en eller annen måte?

Addressen: http://www.papercut.biz/
Hvis du har tilgang til å legge til skrivere, kan du vel bare legge skriveren direkte til, slik at den ikke går innom papercut for å sjekke at du har nok for å få skrevet ut.

Kan hende du ikke har nok tilgang for å få til dette. Hva med å faktisk bruke 50 kroner til, for å få skrevet ut det du vil ha? Det dekker faktisk en del.