Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1328
Jeg lurer på hvordan jeg kan bombe en hotmail adresse med så masse mail at den blir ubrukelig.
hvorfor gidde?

(ubrukelig post egentlig)
Hvorfor? For å lage faenskap for en tulling som fortjener det
Tja, tviler på at du skal klare det, siden hotmail har limit på hvor mye du kan ha i innboksen din. Uansett, du er teit som har tenkt å spamme, siden spamming er teit. Skal du drive en form for elektronisk jævelskap, ikke gjør det bare for å ødelegge, det er bare teit.
Noe annet jeg kan gjøre da? veit bare mailadresse....
Du kan sende en mail der du skriver at du ikke liker han.
jeg modda et script en gang.
ettersom jeg er temmerlig n00b i php burde d ikke være for vansklig.
Når jeg aktiverte skulle teste d på en kompis som var på MSN så han at det bare spratt opp vinduer om at han hadde fått ny mail.
ganske morsomt.

Hvorfor i svarte helvette skal du bombe en epost adresse der du kun har 2MB plass til og bombe?
Det er vel 10 nå, hvis jeg ikke tar feil...
Gratis Med en gratis Hotmail -konto har du lagringsplass på 2 MB. Du kan sende meldinger på opptil 1 MB hver, inkludert vedlegg.
Vis hele sitatet...
Du tar feil. Dessuten så etter 10-15 meldinger blir det sperra/lagt i trashmail, og folk bryr seg heller lite.
Kan du gi meg (og andre) en meget god grunn til og "bombe", som du kaller det for, noen som helst?
En meget god grunn har jeg vel ikke. Men vedkommende er usaklig og frekk, og burde egentlig fått juling (i stede for masse mail)
gi han juling da og la hotmailen hans være i fred?
skulle gjerne det. Bare et problem, veit ikke hvor han bor og hva han heter...
så hvorfor ikke bare banke`n da ?

/Edit for treg der
Ånei. En eller annen har gjort narr av deg på IRC! Så fælt!
si stygge ting om moren hans. da lar han deg sikkert være i fred.
hvis ikke, så kan du bare drite i det og ignorere ham...
Ubrukelig post.. Selv for en ny nff'er
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg håpte noen andre kom til å skrive dette så jeg slapp å gjøre det selv men ok; sign opp på drøssevis av shabby sider med emailen.
Opprinnelig postet av Tias
Jeg håpte noen andre kom til å skrive dette så jeg slapp å gjøre det selv men ok; sign opp på drøssevis av shabby sider med emailen.
Vis hele sitatet...
dårlig forslag, ettersom mange av disse shabby sidene faktisk logger ip, og sender den ved i mailen. så hvis man blir mye plaget med slik, så er det jo bare å finne ISPen til denne personen, melde han til abuse og le godt mens linja til spammeren opphører å eksistere.

mm