Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1036
Snakka med landlorden her om dagen og han skulle legge inn bredbånd i leiegården, (3mbit) og lurte på hvordan ruter man får fra ngt.. kan man telnette til den og sette opp speed cap til forskjellige ip/mac adresser? er det tracert, ping osv på den? hvis jeg skal bruke ethereal må jeg da rute all trafikk gjennom min box? Er det noen vits å sniffe et svitsja nettverk? kan man evt sniffe/logge fra ruteren? han skulle sette opp et spredenett med svitsj til alle i bygget..
Sist endret av cyberdog; 8. januar 2004 kl. 16:04.
Tror kankje posten din er i feil seksjon.. ehhh ...black-hat
Mener det sto Hacking, Cracking osv i beskrivelsen av black hat.. hvilket forum burde jeg poste i da?
Tipper jeg ville lagt den i "generelt om data"..
Hvis han er ute etter å cracke routeren, ligger den vel i rett forum, gjør den ikke?
okay, meneh med andre ord det jeg lurte på var forsåvidt hvordan hacke lokalnettverket og de som deler oppkoblingen.. syntes det bare hørtes så fjortis h4xx0r ut btw finnes det netbios passwd cracker til xp?
ok da er den nok i rett forum.. Forresten et lite program som heter hackit fungere fint på netbios... *leter*
vet ikke om den funker på xp.. du får prøve..
kult prog men funker nok ikke i xp men me og 98 tror jeg det funker, passord beskyttelsen i me/98 sjekker bare det første tegnet i passordet
Leste et sted at den brukte en eller annen exploit i fildelingen til win98..