Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1325
Fant ingen ting med den fine søkegreia deres...
Åltså det jeg tenkte var om det gikk ann å få et program eller trojan som man kunne få inn på pcen til folk via internett, hvis man har ipen deeres, eg vet om en ledig port?
Eller å hacke med dos, slik at man sitter i dos som en slags prosess i bakgrunnen og kan fyre opp komandoer og net send's osv

Magne-
Faen.. net send er helt villt!! 1337 h4x0r
ja, akkurat som på film...
Hacking er ikke så lett som det ser ut til på diverse filmer. Det krever endel forarbeid og ikke minst at du kan systemet du skal hacke.
Trojaner er det enkleste du kan få til, men da må du få han du skal "hacke" til å åpne en fil på pc'en sin.
I windows95-98 tida var det ganske enkelt å "hacke" folk ved å kjøre nbtstat og netview, men sånn er det desverre ikke lenger.

Jeg skriver jævlig mye bs føler jeg. Usammenhengende og jævlig
Gi oss n00bs en plass å begynne da..
disser dere net send?? det er jo så artig
Opprinnelig postet av Trond
disser dere net send?? det er jo så artig
Vis hele sitatet...
Arti en gang, så banker jeg de som gjør det...
magne-'s Avatar
Trådstarter
jamen jeg er helt ny på detta, vil gjerne tulle litt på en kamerat sin pc :P burde det ikke bare gå ann å koble seg til på en måte, dersom man ha en port osv?
Det er ikke bare å koble seg via en port som kanskje mange tror. Hvis du skal bruke trojanske hester så må du først få offeret ditt til å åpne trojaneren (serveren) og så kan du koble deg opp til pc'en hans (på den porten som trojaneren bruker). Men å få infisert en trojansk hest og la den bli der er ikke alltid like enkelt. Har han brannmur kan du bare glemme det. Har han bare anti-virus så kan du bare scramble trojaneren litt åg så er det bare å kjøre i vei.
magne-'s Avatar
Trådstarter
neste gang jeg er hos en kammerat kan jeg slenge inn trojan, og så auto protecten på antivirusen
www.subseven.ws
Med subseven kan du selv konfigurere trojan fila osv. Men subseven blir som oftest detecta av anti viruser nå
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Noobs som vil lære å hacke:

Begynn å lær om datamaskiner, operativsystemer osv.

Det er ikke verre enn det.
Magne Larsen, husker du ikke åssen jeg satt på BølerLAN? :P

www.k-otik.com
magne-'s Avatar
Trådstarter
vel jeg loka litt, nei du satt bare å lekte med no dos og trojan, ja det med cs og det hihi