Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1330
Er på utikk etter en liten fin hack som ikke er alt for komplisert,har prøvd både optix pro og let me rule,men fikk ikke connecta meg til servern, noe jeg tror er grunnet Antivirus.
Noen som vet om programmet som automatisk klarer skjule seg for antivirus eller en måte å "gjemme" hacken på?
Ulempen med Let Me Rule er at du må legge inn en fil på den pc'en du skal "angripe".. Just so you know
dM.ZyreX, nå snakker du om trojaner.
En trojan tar kontroll over en infisert datamaskin.
Let Me Rule har en fil som heter Server.exe . Send den til den du vil infisere, og skaff IP adressa til datamaskinen. (NB: En trojan virker som oftest kunn over LAN, fordi folk med ADSL har ofte Filtre/Brannmur installert i modemet sitt.
Opprinnelig postet av onkl
Ulempen med Let Me Rule er at du må legge inn en fil på den pc'en du skal "angripe".. Just so you know
Vis hele sitatet...
tror han sikter til trojaner, og det med å legge inn en fil på den andres pc, må du(?) legge inn uansett hvilken trojaner du bruker!

Opprinnelig postet av dM.ZyreX

Er på utikk etter en liten fin hack som ikke er alt for komplisert,har prøvd både optix pro og let me rule,men fikk ikke connecta meg til servern, noe jeg tror er grunnet Antivirus.
Noen som vet om programmet som automatisk klarer skjule seg for antivirus eller en måte å "gjemme" hacken på?
Vis hele sitatet...
Jeg har laget en trojaner selv, som så og si funka! siden den er hjemmemekka er den ikke akkurat kjent for antivirus program og derfor usynlig på sett og vis. Den er dessverre ganske ustabil og mangle MANGE kommandoer så derfor gidder jeg ikke å legge den ut!
Det jeg kan anbefale deg (hvis du har god tid), er å lære deg basic og lage en liten trojaner der. kan du basic og får litt hjelp av en som har litt erfaring, så går det ganske lekende lett!
Hmm,ja jeg vet det ikke fungerer mot dem som har adsl/firewall/antivirus.
Men min broder TheGeek, fant ett program som heter "morphine" som skal klare gjemme det for antivirus progget,men TheGeek er deserre en idiot og orker ikke og hjelpe,han vil få folk til å gjøre men ikke hjelpe tilbake:P
Lage selv vet jeg ikke helt om jeg kan så mye om,men hvis d ikke er så vanskelig kunne jeg kanskje prøve, har du noe manual elns for det?
snakker selvfølgelig om at jeg på "infisere" en data.
Jeg har lagt inn den fila jeg infiserer datan med til en person nå.
men jeg klarer ikke connecte,noen som vet hva dette er? og som har hatt samme problem.
Har prøvd Optix pro og Let me Rule,takker gjerne for linker til nye program eller hlp!
Har du skrevet inn IP adressa hannes riktig? det er ofte det som er problemet.
seff
Prøvde det på en person som ikke hadde anti virus ,da gikk det helt fint. Så nå trenger jeg bare noe som "gjemmer" det for anti virus.
Hva med å finne en scanner som søker gjennom ipranges etter åpne porter (feks. 27374?)
Da slepper du strevet med å få idioter til å åpne fila..
Støreste problemet er firewall/antivirus.
Hvis noen har en hjemmelaga trojan , eller vet hvordan jeg kan komme forbi,vil jeg være veldig takknemmelig=)