Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3429
Jeg fant tilfeldigvis 3mg subutex idag, som jeg hadde glemt for et par år siden. Jeg skjøt nettop 1,5 mg for en halvtime siden, og føler meg sånn passe fjern. Har tenkt og ta resten om et par timer, tenker jeg. Spørsmålet mitt er om det er farlig å ta min daglige dose med 2mg Rivotril? Er det fare for respitasjons-svikt?
nei, vill ikke tro det, bare ta litt mindre sub så skal det nokk gå greit vil jeg tro har sett verre ting for å så det sånn
Går nok helt fint det. Tatt mildt sagt ekstreme doser benzodiazepiner (30mg Alprazolam) i kombinasjon med omtrent 4mg subutex nasalt og en ukjent dose alkohol (ihvertfall 1 vinflaske og rundt 8-10 øl (delt med venn)), men hadde en heftig toleranse på den tida, husker dog ikke annet enn starten av kvelden. Ikke noe å anbefale eller noe som vil skje igjen, men heey begge kjørte samme dose og vi overlevde...
går helt fint det men uansett så har jeg søkt meg inn i LAR for å få subutex.Når søknaden er levert inn og jeg venter bare på svar. har jeg ikke rett på ventemedisin, temgesic f.eks.? hadde en kompis som fikk det og det var av samme legen som meg, men legen vil ikke skrive de ut før jeg har det på svart/hvit fra LAR, fylkeslegen eller pasientombudet. Det hadde heller ikke kompisen min heller, så jeg lurte bare på om det er noen her som vet bedre?

Takk
jo i følge regelverket så har du vel rett på temgesic, til du får subutex eller subuxone. jeg vet ikke om du er innlagt på senter for øyeblikket, men trodde at du måtte være innlagt for å få oppstart i LAR, og da skulle det jo ikke være ett problem å snakke med legen der om å få temgesic.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
det kalles ventekvote og det er for de som venter på LAR behandling, dvs plass på avrusning. det er som regel dolcontin som skrives ut til pasienten da og dette har alle pasienter som venter på LAR krav på men da må man samarbeide som det heter. Dersom legen får mistanke om sidemisbruk eller salg videre av medikamentene vil de ikke skrive ut lenger.....
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hmmm. Skummelt at dette var siste dagen denne brukeren var innlogget på forumet. Håper det gikk bra.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja, hvor er du Bellami?