Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 6105
Er det noen her som har noen erfaring med dette? Jeg har fått tak i noen av disse og har snortet inn ett par stk i dag. Kjenner en liten eufori, men ikke den helt store ennå? Skal vist ta litt tid før dette virker helt?

Er det noen som har stor erfaring med dette? Prisen er ganske så høy også, så det må da virke bra?
Buprenorfin er et opioid med analgetiske virkninger opp til 40 ganger sterkere enn vanlig morfin. Men stoffet er likevel ikke det som gir den sterkeste euforien. Dessuten tror jeg ikke du får best effekt av å innta de nasalt, de er laget slik at de skal smelte under tungen (sublingvaltabletter på 0,2 og 0,4mg). Du oppnår sikkert like god hvis ikke bedre effekt ved å bruke de som de er ment til å brukes.
Kikker beder av å snorte men du må vente 15 minutt, I stede for 1 tim..
Jo men så får du heller ikke like langvarig effekt, eller den highen midt på.
Fyr en tjall atmed så blir du helt fucking borte
▼ ... noen uker senere ... ▼
Chang's Avatar
Trådstarter
Har brukt dette mange ganger. Det virker som om jeg ikke reagerer på dette lenger? Er det vanlig at man blir så vant med de at de ikke får euforien igjen? Disse pillene er også rå dyre også virker de ikke lenger som første gangen?
Du bygger opp toleranse fort på dette. Det har jo samme virkestoff som subutex, noe jeg begynte med for noen år siden. Begynte og ta det for smerter, og etter én uke skulle jeg prøve og slutte, men da fikk jeg abstinenser. Og det ente med at jeg brukte det i 3 år. Så man blir fort avhengig. Så vær forsiktig med dette. 1uke kan gjøre deg avhengig og ødelegge livet ditt.
Chang's Avatar
Trådstarter
Takk for det Bellami dette var ikke noe for meg fint i starten også ble det ikke som jeg trudde det skulle bli. Det ble vel bygd opp en toleranse på meg her ja. Jeg brukte mye også av det. Hadde flere brett så glad for at jeg ikke har fått noen abstinenser av dem.
Lykke til, chang. Med og slutte på disse medisinene. Vet det kan være hardt. Selv hadde jeg abstinenser i 5 uker når jeg sluttet med de. Ille nok. Men du har heldigvis ikke kommet så langt ennå. Du er heldig, som slipper de rundene med avrusing. applaus for deg som vil og klarer og slutte
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bør jeg ta en hel eller en halv første gang (0,4)?
Jeg bruker tramadol nesten hver dag så litt opiat toleranse (ikke rus sammenheng). Samt jeg får en liten god rus på 20 mg oxycontin. Så hvordan vil dette være i forhold? Om noen har peil..
Sitat av Cherie Vis innlegg
Bør jeg ta en hel eller en halv første gang (0,4)?
Jeg bruker tramadol nesten hver dag så litt opiat toleranse (ikke rus sammenheng). Samt jeg får en liten god rus på 20 mg oxycontin. Så hvordan vil dette være i forhold? Om noen har peil..
Vis hele sitatet...
En dose på 0,2mg vil sikkert gå fint, men jeg hadde prøvd med litt større. 0,3 eller bare kjøre på med 0,4. Når du ikke får så veldig stor rusopplevelse på 20mg oxykodon så skal det mye til at du får en overdreven eufori av litt buprenorfin.
Oki. Oxycontin i depot jeg sikter til. Ellers får jeg vel litt rus av 10 mg oxynorm. Måtte bare høre med dere med "normal" toleranse, da noen mener 0,1 er nok første gang. Synes det hørtes feil ut mtp. hvor "innspist" jeg er på lignende.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Oki. Oxycontin i depot jeg sikter til. Ellers får jeg vel litt rus av 10 mg oxynorm. Måtte bare høre med dere med "normal" toleranse, da noen mener 0,1 er nok første gang. Synes det hørtes feil ut mtp. hvor "innspist" jeg er på lignende.
Vis hele sitatet...
Tror jeg hadde gått for 0,3mg i din situasjon. Men da har du liksom 0,1mg igjen som du ikke får så god nytte av da, det er litt dumt. Hvis du ikke prøver deg på en spennende cocktail da, det kan du bruke resten til senere
Jepp, men kommer ikke effekten ganske fort? så om jeg tar 0,2 og så føyer til 0,2 en time senere, vil det "ødelegge" litt i forhold til om jeg tok hele i en gang?
Jeg vet jeg har uforventet høy toleranse for alle opiater som må omdannes i levra til morfin. Egentlig alle medisiner generelt, tror hele cyp-450 systemet mitt er hemmet.
Og har kun en tablett, så ja, det er jo en gang og sikkert ikke mere, da det nok ikke er verdt penga uansett.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jepp, men kommer ikke effekten ganske fort?
Vis hele sitatet...
Du finner masse info om dette i tråder her på nFF. Men det er varierende, noen merker det etter 15-20 min mens hos andre tar det opp mot tre kvarter.

Sitat av Cherie Vis innlegg
så om jeg tar 0,2 og så føyer til 0,2 en time senere, vil det "ødelegge" litt i forhold til om jeg tok hele i en gang?
Vis hele sitatet...
Ikke på samme måte som hadde vært hvis det var snakk om noe benzo som diazepam eller nitrazepam. Men vent ikke for lenge mellom intervalene, en time eller litt lenger burde være trygg nok margin.
Oki, da gjør jeg det i to omganger, takk for ordentlig svar