Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 42621
Haha! Har aldri stjelt noe selv, men en jeg kjenner våkna opp etter hjemme alene-fest, og den 42'' TV-skjermen på stua var søkk borte. Han var ikke gamle karen da, og faren ble vel litt pissed når han kom hjem senere på dagen. TV'n tror jeg ikke de så mere til..
Sitat av murloc Vis innlegg
...ølbriller
Vis hele sitatet...
HÅHÅHÅ.

jeg har ikke gjort så ille mye sykt. Men jeg gikk rundt å slo dører av henktene sist vi hadde fest i leiligheten her.

så var jeg på fest en gang hos en kompis, i en kjeller leilighet.
Så når vi skulle gå ut kom det en førtiåring inn, som vi endte opp med å kaste rundt siden han nekta å gå ut å etterhvert begynte å si at han skulle banke oss.
så rett etterpå lå jeg å en til over han å kasta han ut i gangen,Fighten fortsatte ut døra å en jente med gips som var der endte med å slå til han. HAHA.
Høres litt lamet ut, men om du hadde vært like drita som meg den kvelden hadde du syns det var gøy.
Sitat av Dotten Vis innlegg
Urinert i en ølflaske, så drakk noen det opp.
Vis hele sitatet...
Jeg må bare si at jeg hater sånne som deg.
Har selv fått servert det et par ganger, men aldri vært så full at jeg har svelget det. Heldigvis.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Jeg må bare si at jeg hater sånne som deg.
Har selv fått servert det et par ganger, men aldri vært så full at jeg har svelget det. Heldigvis.
Vis hele sitatet...
Er vel i og for seg enig med deg i de fleste situasjoner, med unntak hvor man gjør det for å "ta" de som stjeler drikke
Vi satt på et koselig narch sent en lørdagskveld da den ufattelig fulle kompisen min skulle på dass. Han satt rolig og sa at han skulle gå på do, reiste seg, gikk litt ut i rommet, sto i ro en stund og klatret omsider opp i stående posisjon i en stor skinn masasjestol ( av den dyre typen)!
Han ser seg litt random rundt, trekker ut tissen og tisser fredelig og rolig rundt i stolen mens vi andre sitter 10 meter bak ham og måper!
Tilslutt får eieren av huset fatt i dette og skriker: Hva faen?!?
Kompisen min ser seg over skulderen og skriker tilbake: Jævla fitte, gå ut. Jeg tisser her !
Haha
Vel, har jo gjort min andel av dumme ting opp gjennom åra.. For eksempel da vi var på russefest, som ble brått avsluttet(husker ikke hvorfor) så jeg og noen kompiser kjørte til en golfbane i nærheten og drakk en del der.. Da fant vi ut at vi kunne starte golfbilene med en mynt, og vi tok hver vår, og hadde det jævlig moro rundt på golfbanen der.. kjørte etterhvert ut på veien og inn i skogen kjørte litt i skogen før vi dumpa golfbilene og kjørte i fylla hjem..smart. Stort oppslag i lokalavisa og greier dagen etter
hahaha. Mange bra historier. Mange random storiers som har skjedd de fleste og. Men moro!

Første gangs fylla, dro til med 07 cl med hønewhisky og cola. Alt blir mørkt. Da jeg vokner ligger jeg på rommet til en god venn av meg og spyr som en gris. Dem andre skriker ut av fortvilese(som sagt førstegangsfylla og dem var livredde) for og bli tatt) jeg presteres og begynne og dra alt spyet til meg og plassere mesteparten under hodet. Jeg hadde krøller ned til nakken. digg? Broren til han som jeg er hos, er en svær jevel. 140 kg og 2meter på strømpelesten. Godt kjent som Ole bole. haha. Han hørte dette levenet og kom inn på rommet der vi lå. jeg løp unna og ned på do. Han kom etter og spurte i all verden hva jeg dreiv med. Jeg sto og reiv i dassrullen og sa, Ole, jeg gir deg 1000 kr hvis du går herifra. Etter det blir alt mørkt. Da jeg vokner opp, er alt på rommet vasket og bra igjen. hvem som hadde gjort dette, visste vi ikke. Ikke vet vi gutta det den dag i dag heller? var det kjanskje Den svære jevelen av en bror kompisen min hadde som gjorde det ? eller noen av foreldrene som kom igjen tidlig på morgenen? vi gikk ihvertfall ned og foreldre brøyt ut i lattis der jeg stod. Jeg kjente lukten av spy traff meg. Inni blandt alle de store krøllene jeg hadde var det et krater med utklemte pølsebiter og mais. Natten da dette skjedde hadde åsså den ene kompisen kastet ut buksen min. Som selvsagt var full av spy. Bestefaren til han som bodde her bor like ved og var på besøk. Han sto med buksene mine og luktet på dem. Og spørte hvem som hadde sølt lapskaus på buksene sine. Må og legge til at han er litt somlete av seg. Jeg brakk meg idet jeg sa, at jeg har vært veldig uheldig og spydd dem ned. Han gir faen og legger dem fra seg og er like blid. Dette er vell ikke akkrat noen BIG STORY i seg selv. Men er en av de historiene jeg husker best fra alle de fyllekulene jeg har begitt meg ut på.
Har selvsagt plenty andre historier. Som slossing, tauing av vår alle godes venn bauers. dansing i både barris og naken. Stjeling av alt fra radioer til hele barskapp som har blidd skrudd ned av veggen for vi ikke fant nøkkelen. fyllekjøring osv
Mange ting som jeg ikke kan si jeg er stolt av den dag idag. Men har vokst til og er mye mere rolig på fyllekulene nå.
Sist endret av Magga; 2. november 2009 kl. 22:26.
Første gang jeg hadde drukket får mye var jeg oppi bjerkreim oss en venn der vi var en del kamerater som klatret ut vinduet i rundt 1-2 tiden på natta med noe sweppes blandet med 40% , lå vi på toppen av et lite fjell der og ko og hadde det gøy , men det dumme hvar at jeg sovnet , våknet av en av vennene mine prøvde og røyke meg våken med og tenne på gress rett forand meg , da skvatt jeg opp og viste ikke helt hvor jeg hvar kom hjemm til han vi var oss i rundt halv 3 tiden og da var jeg ganske så skutt la meg fort til og sove da ja XD