Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  213 14615
Ble det noe av den turneringa forrige søndag? Jeg har klart å bli blakk nå jeg, men jeg skal se om jeg får innpå litt penger til neste gang så jeg kan gjenta suksessen.

Btw: Cikey, hvilke kostnader hadde du med pokerbordet ditt? Dritstilig!
▼ ... noen uker senere ... ▼
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Tenkte jeg skulle hoste $5+0.50 HORSE i kveld. Aner ikke hvor mange/hvem som blir med, men hvis noen vil spille er det bare å melde seg på. Bare å ta med evt. venner/bekjente.

Turneringen starter 23:00 norsk tid.
Passord: internet
Turnerings-ID: 127910391
Navn: horse online
Buy-in: $5.50

Hvis jeg glemte noe vitalt er det bare å si fra, hvis ikke får dere skynde dere å melde dere på!

Edit: Glemte selfølgelig å nevne at dette blir på på PokerStars.
Sist endret av Mr. Meow; 18. desember 2008 kl. 21:34.
Graapho: Mange som stiller? Mulig jeg er med i så fall...

Realist1: Takker, kostnader finner du her: KLIKKY men dette er noen år siden så du kan sikkert få det billigere. Har også fått anbefalt en annen filt (finner mer på pokerbord FAQ) som er ganske stilig, selv om jeg foretrekker ull/microfiber....
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Vet ikke hvor mange som blir med, tviler på at det blir spesielt mange men jeg hadde ihvertfall håpet på ett fullt bord. Hvis du er småinteressert kan du jo regge nå og så avregistrere hvis du synes det er for lite folk.
Blir med om fler melder seg på!
Jeg har signet opp.. Men unregger om det ikke blir med flere...
kom igjen nå folkens
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Det ble da et ordentlig koselig mesterskap. Burde gjenta det engang, men kanskje planlegge det litt mer enn en time i forkant.

Synes dere forresten at det er dumt at andre internettpersoner er med?
Stemmer for hold'em neste gang. Det var litt stress å lese regler på wikipedia om de ulike typene mens jeg spilte. .)
Sitat av ql1rz Vis innlegg
Stemmer for hold'em neste gang. Det var litt stress å lese regler på wikipedia om de ulike typene mens jeg spilte. .)
Vis hele sitatet...
Enig, mye bedre med NL Hold'em.
Nah, HORSE er konge!
Sitat av Cikey Vis innlegg
Nah, HORSE er konge!
Vis hele sitatet...
Ikke når man ikke kan razz og alt det der
Hehe, bagateller... "Fake it till you make it"
Jeg tar meg en pause på noen måneder nå. Har alltid vært en vinnende spiller, men nå de siste par-tre ukene har alt gått totalt på ræva. Virkelig, hver gang jeg setter meg ned og spiller, ryker jeg på de sykeste beatene og coinflip-statistikken stemmer overhodet ikke med matematikken bak. Har tapt utrolig mye den siste tiden, og det er omtrent bare ting jeg ikke kan gjøre noe med, eller ting jeg gjør helt korrekt, men rett og slett bare er jævlig uheldig. På grunn av dette tar jeg meg nå noen mnd pause. Så ikke regn med meg. :-)