Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3645
De var her i Mai i forhold til hjemmedyrking av cannabis og har enda ikke hørt noe fra de.

Hadde grotelt, flere lamper og luktfilter som de tok med seg.

Er glad i alle slags planter, ikke bare cannabis planta, og skulle gjerne hatt utstyret tilbake for å gro flere type urter som er helt lovlige.

Noen som har erfaring? Jeg ga beskjed at jeg ønsker utstyr tilbake, men det har gått mange mnd og har ikke hørt et eneste pip fra de bortsett at de tok fra meg førerkortet i brev i posten.

Vil de være vanskelige med å gi tilbake utstyret som ble brukt til cannabis dyrking, selv om det også passer til dyrking av andre lovlige planter? Noen som har hatt samme erfaring eller vet noe rundt dette? For meg er det helt logisk å få tilbake det utstyret - eller kunne de vel tatt med seg leieigheten "siden den ble brukt til canna dyrkining" -_-

Litt kjipt å kjøpe nytt utsyr som arbeidsledig, for å da etterpå få det gamle utstyret tilbake .....

Mister troen å få tilbake utstyret siden det har tatt så lang tid uten å høre noe fra de :/
Alle gjenstander politiet kan bevise har vært brukt til ulovlig aktivitet kan beslagleges , destrueres eller selges videre på politi auksjon. Det er min erfaring og hva jeg finner når jeg googler, sorry bro
Tviler på at du får tilbake utstyret var du i gang med selve dyrkinga.

Selve utstyret som blir brukt i en kriminell handling beslaglegges normalt.

Noe annet er om du gidder investerere flere tusen på nytt, så kort tid etter sist besøk?