Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 849
God kveld kjære medfreaks.

Jeg sitter og ser etter en god bærbar datamaskin. Jeg skal studere til våren, og ønsker og invistere i en god bærbar, som kan brukes til skolearbeid, og litt forskjellig annet som enkel spilling, enkel redigering av film og bildebehandling. Helt noe i 13-14" størrelsen.

Ønsker en maskin som har god flyt, og raskt starter programmer, og tåler litt multitasking.

Er denne noe og satse på?

https://www.komplett.no/product/1090...a-s730-133-fhd

Ønsker ikke og bruke mer en ca 10k.

Tusen takk for hjelpen
Du skriver enkel spilling. Og med Intel HD 620 skjermkort snakker vi veldig enkel spilling, med minimum grafikk og redusert oppløsning. Ville sett etter en med mx150, gtx1050 eller bedre hvis du har planer om å prøve deg på csgo eller lignende.

Men ellers ser den ikke dum ut nei.
Ville gått for denne, denne eller denne, alle er tilgjengelig som demovare i "som ny" tilstand. Får nok "mest for pengene" med nummer 3, men om du skal betale fullpris uten demo er den langt over prisen, ellers har den samme CPU som den du har sett på, men grafikkkort i tillegg som gjør den langt bedre til spill.
Sist endret av ruskelusk; 28. september 2019 kl. 08:37.
Tusen takk for gode tips.
Jeg får tenke litt på det, og se hvilken jeg velger