Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1664
Anonym bruker
"Elektronisk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg er en gravid dame som for noen måneder siden var sammen med en fyr som drev med litt av hvert. Nå har jeg flyttet, og pakket ut av alle baggene mine, i denne fant jeg noe som lignet på fluesopp (?), en slags type sopp hvertfall.. hasj og noen piller. For det første, dette luktet jeg på (utenpå av posen), er dette skummelt for fosteret? vil absolutt ikke skade fosteret i magen, og for det andre, hva i helvete gjør jeg med dette? Jeg bruker det ikke, og vil jo heller ikke bare kaste det i søpla det huseieren min plutselig kan se det. Tusen takk for svar!
Nei det er ikke farlig. Slapp av og kast det i søpla. Huseieren din roter vel ikke rundt inni søppelposen din.
Barnet ditt tar neppe skade av å lukte på det, selv om du åpner posen.

Du har egentlig to valg - levere det inn til politiet, eller rett og slett kaste det. Ringer du politiet kan det fort hende du bare får beskjed om å kaste det. Huseier kommer neppe til å se i søpla di - legg det i en pose med annet søppel og knyt igjen. Alternativt kast det i en søppeldunk som du ofte finner utenfor butikker og ved bussholdeplasser.

Er jeg inne før de som kommer med forslag om å gi det til slitne venner nå?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke kast det i bosset! Selv om sannsynligheten er liten, tenk om posen blir revet opp av et dyr/spannet velter, også får et barn tak i noe av det?

Hvis du skal kaste det (føler jeg banner i kirken her, ekkelt å skrive!) - spyl det ned i do. Sørg i alle fall for at det ikke kan havne i uskyldiges hender.
Ærlig talt. Vi kastet ting hele tiden som er langt farligere enn hasj og fluesopp. Det er heller ingen barn som kommer til å spise ting man kaster i søpla. Ingen grunn til å lage noe ekstra styr ut av dette.
Anonym bruker
"Elektronisk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men dere er sikre på at dette ikke er skadelig for barnet? Vurderer å ringe giftinformasjonen
Så spyl det ned i dass da vettu!
Herregud her snakker vi om noia eller?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men dere er sikre på at dette ikke er skadelig for barnet? Vurderer å ringe giftinformasjonen
Vis hele sitatet...

1000% sikker på at det IKKE skader værken deg eller barnet
Sist endret av Alge; 13. september 2017 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Elektronisk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Så spyl det ned i dass da vettu!
Herregud her snakker vi om noia eller?




1000% sikker på at det IKKE skader værken deg eller barnet
Vis hele sitatet...

Jeg vet vel ikke om det er skadelig for barnet eller ikke? Fluesopp er vel veldig giftig? Og sopp har vel sånne sporer i seg, som jeg evt kan ha fått i meg? Derfor jeg spør, vet du.. bedre å være på den sikre siden, enn å gå rundt å tenke på det og bekymre meg
Mest sansynelig så kunne du spist noe av det du fant å det ville fortsatt gått fint. Jada folk trenger ikke komentere akkurat den siste der da det er langt langt i fra å anbefale å ta stoff mens man er gravis, men for å sette det på spissen så hadde det mest sannsynlig gått bra.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fluesopp er vel veldig giftig? Og sopp har vel sånne sporer i seg, som jeg evt kan ha fått i meg?
Vis hele sitatet...
Jeg syns det er kjempe bra at du er så førevar mtp barnet ditt osv.. men her har du absolutt ingen ting å frykte. Nei fluesopp er ikke spesielt giftig å du kan faktisk spise den å det værste som kan skje er at du blir ruset å får vondt i magen å kaster opp. Sporer skal du heller ikke tenke på

Slapp helt av =)
Sist endret av Alge; 13. september 2017 kl. 23:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
At fluesopp er giftig er bare skremselspropagande, det som menes er at du vil få en psykadelisk rus ved å spise tørket fluesopp.

Overhode ikke farlig for barnet med mindre han/hun SPISER det, du kan enten selge alt å tjene noen kroner eller om du er en "ordentlig" person så kaster du det i restavfallet.


Case closed.