Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1791
Noen her på forumet som har en annelse om hvor man kan finne et brukbart open source løsning til og registrere timer.

som ikke har masse mikkmakk.

Ser etter noe likt http://www.tidsbanken.no/ sitt system
Hva legger du i "mikkmakk" Jeg personlig har aldri brukt tidsbanken, og må vel være ansatt i et firma for å ha tilgang til det?
Jeg lagde i fjord et webbasert system som man valgte jobb-sted, også trykte man start når man kom på jobb. Og trykte stopp når man dro fra jobben, og hver 1 i månden så lagde den en PDF fil for hvert jobbsted som jeg kunne laste ned, skrive ut, signere og gi til arbeidsgiveren.

For å lage et slikt system, så trenger man egentlig minimalt med PHP/HTML/CSS/Javascript kunnskaper. Hvis du betaler noen 3-4K så lager dem nok et slikt system til deg.
Noen Open source løsninger som er gratis.
Om du ikke orker å sette deg inn i dem så kan du jo heller betale for løsningen til tidsbanken.

Kimai

Rachota

Timeedition

Open source project management tools
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Exell ??



.,
Sitat av Lima Vis innlegg
Exell ??



.,
Vis hele sitatet...

Excel har flere ferdige maler for dette.