Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 968
Heisann!

Har drevet på med xanax i noen år (som ren rus) har ruset meg på dette i perioder på rundt 1 måned hvor jeg deretter har hatt pause for å ikke bli avhengig. Det jeg nå lurer på mine felles freaks er hvis du bruker xanax 1-2 ganger om dagen av og på i 1 måned med hvite dager, hvor lang pause trenger man egentlig for å ikke bli "avhengig" og få skikkelige "nedtur"?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg ville ikke brukt mer en 2-3uker for så ta 2-3uker pause. jo hyppigere pauser jo mindre risiko for avhengihet for meg hvertfall. Di fleste benso produsenter sier at bruk over 6uker sammenhengen er uheldig å øker fraen for avhengighet.

Dette er jo veldig individuelt også fra person til person. Å du skal ha god selv disiplin for og holde deg til uken du har tenkt deg til.

Jeg ser jo bare meg selv. Jeg er jo i LAR på mitt 5år med reineprøver. er på 24mg subotex. Henter medisin 1gang pr uke.

Jeg gikk 4år uten å skyte medisinen min. Men nå i sommer så begynte jeg å skyte noen dager i uken. Så en uke uten å skyte.

Men jeg tar meg selv i tenke på å gjør det en dag til. Men jeg er heldigvis streng nok til å sette ned foten. Men så får jeg plutselig en periode på månder uten å gjøre det. Men det er viktig å ikke lure seg selv!
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Xanaxboy Vis innlegg
Heisann!

Har drevet på med xanax i noen år (som ren rus) har ruset meg på dette i perioder på rundt 1 måned hvor jeg deretter har hatt pause for å ikke bli avhengig. Det jeg nå lurer på mine felles freaks er hvis du bruker xanax 1-2 ganger om dagen av og på i 1 måned med hvite dager, hvor lang pause trenger man egentlig for å ikke bli "avhengig" og få skikkelige "nedtur"?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker xanax i intervallen 2-3 uker på, 2-4 uker av. Da slipper ihvertfall jeg billig unna. Har også pauser på 1-2 mnd innimellom.

Men har du vært borti disse her:


De er små og stemplet APZM 1 på den ene siden og delestrek på den andre. Lurer på hvilket land de er ifra, produsent og hvilke forpakninger de kommer i. Samt om de løser seg godt opp i vann, slik som Ksalol'en gjør.

Ha en fin lørdag bro
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bruker xanax i intervallen 2-3 uker på, 2-4 uker av. Da slipper ihvertfall jeg billig unna. Har også pauser på 1-2 mnd innimellom.

Men har du vært borti disse her:


De er små og stemplet APZM 1 på den ene siden og delestrek på den andre. Lurer på hvilket land de er ifra, produsent og hvilke forpakninger de kommer i. Samt om de løser seg godt opp i vann, slik som Ksalol'en gjør.

Ha en fin lørdag bro
Vis hele sitatet...
Kjøpte nettopp slike selv, og lurer på det samme. Har du prøvd de?
Sist endret av Veggen; 19. oktober 2019 kl. 18:02. Grunn: ?