Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2392
Anonym bruker
"Glad Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lastet ned tails og lurer på hvor jeg finner sikre vendors? /r/deepmarketsno er jo fjærnet så har ingen peil. Er vpn og gpg nødvendig ved innenlands bestillinger og er en gratis vpn bra nok?

Og btw, er det ulovlig å browse dream market eller er det bare det å kjøpe og selge?
Du må nesten bare se på tilbakemeldingene som er gitt. Er mange nye vendors som har åpnings tilbud for å få omtale og reviews. Vpn er for å skjule ip adressen, jeg har en jeg betaler penger for og er usikker på hvordan gratis versjonene fungerer. Men en ting er sikkert og det er at tor kan være litt treig og legger du på vpn så kan surfinga gå ganske så treigt med å laste inn bilder og tekst. Gpg brukes for å kryptere beskjeder. Det kan være smart å bruke, men det kommer anpå hvor mye du bryr deg om din egen sikkerhet. Det er ikke ulovlig å browse nettsider som dream market.
Hideman.net ganske grei gratis VPN.

Ikke ulovlig å browse nei.
Er nok bare å spørre et par reputable vendors for forum, så vil de nok svare deg.
PGP+VPN er ganske viktig. De aller fleste krever PGP.
Love your nature
20 1
Darknetmarketsno FINNES enda, bare utenfor reddit, finnes på en onion adresse tror jeg, bare google litt så finner du den
Anonym bruker
"Glad Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kanskje et dumt spørsmål men er en lsd blotter et helt ark med lapper? Eller er en blotter en "dose"? De fleste selger jo over 10+ blottere, vil jo ikke kjøpe nok lsd for en livstid
Anonym bruker
"Glad Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om det er et helt ark med doser, hvor mange lapper er de delt inn i? Lurer og litt på hvordan de drypper lsd-en på papiret, er det sånn at lsd-en er så gjevnt fordelt at man kan ta en halv firkant trygt uten å risikere at man på en måte fikk hele dosen fordi de dryppet ugjevnt?
Love your nature
20 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål men er en lsd blotter et helt ark med lapper? Eller er en blotter en "dose"? De fleste selger jo over 10+ blottere, vil jo ikke kjøpe nok lsd for en livstid
Vis hele sitatet...
1bloter = 1 tab, men 1 tab på 200ug kan fort bare være 100-150 ug, veldig unøyaktig å dosere med tabs..
Tripper du flere ganger er 10 stk ikke så mye iogmed at du ønsker nok å gå dypere inn i lsd om du liker det etter et forsøk

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål men er en lsd blotter et helt ark med lapper? Eller er en blotter en "dose"? De fleste selger jo over 10+ blottere, vil jo ikke kjøpe nok lsd for en livstid
Vis hele sitatet...
Men ser i etterkant på ordnoken at blitter kan bety entall og flertall


https://www.google.no/amp/s/www.urba...otter&amp=true
Sist endret av streetfix; 25. desember 2018 kl. 23:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Glad Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk! Fant ut av dette, har hørt flere ganger at lsd er utrolig billig, så for en eller annen grunn trodde jeg faktisk man kunne kjøpe 50 doser til under 1000. Tror jeg tar en halv 220ug tab for første-gangs-trippen min
Love your nature
20 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk! Fant ut av dette, har hørt flere ganger at lsd er utrolig billig, så for en eller annen grunn trodde jeg faktisk man kunne kjøpe 50 doser til under 1000. Tror jeg tar en halv 220ug tab for første-gangs-trippen min
Vis hele sitatet...
LSD er et fantastisk middel om det blir brukt rett og med måte, vær i god form psykisk når du tar det og ta det på en god dag med folk du stoler på rundt deg eller alene om du vil finne ut av ting, men anbefaler med en kompis i begynnelsen...
Som anonym sier om at han kjenner folk som har blitt skada psykisk av dette stoffer... det kan skje at du får noen problemer i etterkant psykisk men det er mest sansynligvis bare du som ser noe du har slitt med lenge enda bedre og blir tvunget til å ta tak i det i min opplevelse, folk som får "problemer" har oftest ganske mye problemer med psyken sin fra før og da er det ikke å annbefale, håper du får en super trip og god tur !

Ha positiv musikk på hånd og kanskje naturen i bakgrunn i tilfelle ting blir veldig intenst, kan være godt å gå seg en tur da

Annbefaler ikke å blande med røykings første gang eller andre egentlig, blir mye opp og nedturer da på trippen synns "JEG" men hver opplevelse er til dels en personlig opplevelse og ikke den samme
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
IKKE bruk gratis VPN. Da er TOR alene langt tryggere. Regner med du fant forumet?