Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3741
Hei alle freakere der ute!

Jeg er rett i startfasen på dette med soppdyring og har leita rundt på intrewebben etter hvor jeg kan finne utstyr.. kom frem til en engelsk side men de sender ikke til england.. har en svigerbror i danmark som kan motta den og så videresende, men det må da finnes noen som sender utstyr til norge..

Er det noen som har noen å anbefale kanskje?
Også hadde jeg blitt evig takknemlig for tips å triks! ♡

Peace&Love fra nord-norge! ♡
Sitat av Skomakarn Vis innlegg
Hei alle freakere der ute!

Jeg er rett i startfasen på dette med soppdyring og har leita rundt på intrewebben etter hvor jeg kan finne utstyr.. kom frem til en engelsk side men de sender ikke til england.. har en svigerbror i danmark som kan motta den og så videresende, men det må da finnes noen som sender utstyr til norge..

Er det noen som har noen å anbefale kanskje?
Også hadde jeg blitt evig takknemlig for tips å triks! ♡

Peace&Love fra nord-norge! ♡
Vis hele sitatet...
Hva er det du trenger å bestille, ja sånn utenom sporene da?
https://www.gartnerbutikken.no/categ...VIcaAjAn8P8HAQ

Eneste er sporer som du må skaffe på en annen måte.
Trådstarter
3 0
Jeg er totalt ny i faget og har sett på noen sider som selger grow kits.. har du erfaringer med disse?
Jeg trenger jo noe utstyr, gjør jeg ikke?

Skrev feil øverst her.. mener at de ikke shipper fra england på den siden jeg har surfa rundt på..
Sist endret av Skomakarn; 28. mars 2017 kl. 17:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
3 0
Tusen takk for hjelpa Sporene kom fra Texas, og venter nå på grow kit fra gartnerbutikken!
Har du noen tips og triks til meg? Har fått sporer som heter Amazon.. Har du noe erfaring med disse?
Gleder meg virkelig!
Ønsker deg en flott helg!
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville dyrka trøffler istedenfor, mye enklere og så kan man heller gå over til sopp etter når man føler at man behersker trøffler.