Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 20394
Hei

Jeg har som tidligere sagt at jeg har vært på sykehuset og operert en brukket arm. Jeg har også fortalt at jeg før operasjonen har røykt endel heroin.

Morfinen jeg har fått på sykehuset har bare hatt en smertelindrene effekt på meg. Dvs ingen særskilt rusefekt.

Nå har jeg gått over til å få 30 mg oxycontin i døgnet.

Det jeg lurer på er: hvor stor dose oxy må jeg ta for å opnå en rusefekt? Jeg kan ta med at jeg er en gutt på 83kg. Har som sagt røykt litt heroin. Ikke veldig mye, men endel over en tre ukers periode.

Noen som kan hjelpe med svar? Jeg er som sagt ute etter en dose som vil gi meg rus...

ColdPac
Tror det kommer litt an på hvilken type Oxycontin du har fått. Da jeg lå på sykehuset med brukket ankel vekslet jeg mellom å få en type Oxy som over 8 timer gjevnlig ga meg "drypp" av det syntetiske morfin stoffet som Oxy inneholder og en annen variant som som gav meg hele dosen på en gang.

Den "doseringspillen" (hvit på ene halvdel og brun på den andre) gav meg ingen rusfølelse, mens den som gav meg alt på en gang (liten blå tablett) gjorde meg ganske så euforisk og susete. Tror ikke du trenger å ta så mye mer en 2 tabletter for å kjenne det skikkelig, da jeg på 100+ kilo ble ganske så fjern av 1.

Jeg fikk bare Oxy ferdigdosert på sykehuset, så jeg aner ikke hvor mange mg det er i hver pille. Men jeg hadde det veldig fint der jeg lå i sykesengen og så på tv-serier med uendelig tilførsel av Oxy, bare jeg sa at jeg hadde litt vondt
Trådstarter
Jeg har fått to tabletter på henholdsvis 20 og 10 mg. Tror det er depottabletter så jeg lurte på om det vil frigjøre alt virkestoffet på en gang dersom jeg tygger dem???
Tror ikke tygging av depottabletten er å anbefale:

(hentet fra: http://helsenorge.no/Sykdomogbehandl...Bruksmate.aspx )

"Tablettene må ikke knuses eller tygges da dette fører til at oksykodon frigis for raskt på grunn av at den forlengede frisettingen er forstyrret. Inntak av tygget eller knust Oxycodone ratiopharm depottabletter fører til rask frisetting og opptak av en potensielt dødelig dose av oksykodon (se punktet ”Dersom du tar for mye av Oxycodone ratiopharm depottabletter”). Oxycodone ratiopharm depottabletter er bare til oral bruk (tas gjennom munnen). Ved misbruks-injeksjon (injeksjon i en vene) vil tablettenes hjelpestoff (spesielt talkum) kunne føre til ødeleggelse (nekrose) av huden rundt injeksjonsstedet, forandring av lungevevet (granulom i lungene) eller andre alvorlige, potensielt dødelige følger"
50mg og oppover gir meg en veldig god rus.Hasj oppå det igjen er bliss.
Trådstarter
Fikk en 10 mg. kapsel med oxynorm også. Kan dette blandes oxycontin?

Nå var ikke meningen min å knuse den for injeksjon men for maks effekt av prakt inntak.

Oralt skulle det stå
Majestic 12
Tothep's Avatar
Sitat av ColdPac Vis innlegg
Fikk en 10 mg. kapsel med oxynorm også. Kan dette blandes oxycontin?

Nå var ikke meningen min å knuse den for injeksjon men for maks effekt av prakt inntak.

Oralt skulle det stå
Vis hele sitatet...
Ja, de kan blandes. OxyNorm og OxyContin har samme virkestoff.
Forskjellen er at OxyNorm varer i ca 4-6 timer, og OxyContin varer i ca. 8-12 timer.
OxyNorm er ment for gjennombruddsmerter.

Knuser du en OxyContin vil det gi en sterkere effekt, men varer kortere.

Det er meget vanskelig å si hvilken dose som vil gi deg rus. Du sier ikke noe om hvor lenge du har brukt disse preparatene.
Og toleransen går utrolig fort opp hvis du starter å missbruke dem (jeg sto på 330mg OxyContin og OxyNorm i døgnet før jeg byttet til fentanyl plaster.)

Så, hvor lenge har du brukt Oxy?

Hvilken Oxy er det du har? Mundipharma hadde nesten ikke effekt på meg.
Mundipharma er den generiske versjonen av OxyContin
Trådstarter
Hei igjen.

Jeg Sparte litt på tablettene idag. Knuste først opp en på 20mg. Fikk en ok buzz men på en sånn måte at jeg kjente meg klar. For mer, if u feel me Knertet en til på 20mg og tok like godt den på 10mg i samme slengen.

Da begynte ting å skje. Fikk den gode varme følelelsen i hele kroppen. Armene og hodet ble tungt å holde oppe. Rett og slett en fantastisk deilig rus. Våknet nettop med snusen fortsatt i munnen og boken i fanget. Nå har sykepleieren akkurat vært her og gitt meg tre kapsler med oxynorm. Kapslene ble delt i to og pulveret ble rørt ut i en bitteliten kopp. Nå får vi se om dette vil booste rusen fra tidligere ikveld. Føler fortsatt på en liten "afterglow". For å toppe det hele tok jeg nå fire 10mg's valium.

Hvem sa det var kjedelig å være på sykehus

Ps: Vet jeg høres ut som en skikkelig junkie nå, men det er jeg ikke. Synes bare (i likhet med nevnte gruppe) at denne rusen er hinsides deilig. Da er det vel få steder som er mer egnet til å prøve ut dette en et sykehus!

Skal fortsette å rapportere.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oxycontin er depottablett, eller "slow release" som det heter på engelsk. Skal du ha max effekt av dem, må du knuse dem. Ahhhh.... oxy.... Alt for sjeldne og alt fryktelig digge.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei,

Ble litt forvirret av alt forskjellig som står om Oxy her på forumet..

Har noen 20mg OxyContin og lurer litt på best og raskest effekt. Trenger å slappe av i dag.

Svelgte nettopp 2 hele tabletter og knuste 2 til og snortet dem.
Aldri brukt dette før så håper dette var en grei måte å få i seg 80mg på?

Setter pris på svar!
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Hei,

Ble litt forvirret av alt forskjellig som står om Oxy her på forumet..

Har noen 20mg OxyContin og lurer litt på best og raskest effekt. Trenger å slappe av i dag.

Svelgte nettopp 2 hele tabletter og knuste 2 til og snortet dem.
Aldri brukt dette før så håper dette var en grei måte å få i seg 80mg på?

Setter pris på svar!
Vis hele sitatet...

Er du i live fremdeles??
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Hei,

Ble litt forvirret av alt forskjellig som står om Oxy her på forumet..

Har noen 20mg OxyContin og lurer litt på best og raskest effekt. Trenger å slappe av i dag.

Svelgte nettopp 2 hele tabletter og knuste 2 til og snortet dem.
Aldri brukt dette før så håper dette var en grei måte å få i seg 80mg på?

Setter pris på svar!
Vis hele sitatet...
Du er ikke veldig intelligent hvis du tar 80MG oxycontin hvis du aldri har brukt det før? Oralt er forresten den beste måten å ta de på.