Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1500
Hei med freaks! Jeg lurte på hva som er favoritt gaming musen deres!? Jeg skal selv ha ny, og da ville det vært kjekt å høre deres mening
2 sec på google: http://www.tomsguide.com/us/best-gam...view-2220.html

Du nevner ikke engang til hva slags type spill. Sjekk ut linken, den snakker om forskjellige muser til forskjellige type spill.
Jeg nevnte FPS.. Helst compedetive. Har googla rundt, men jeg håpa å få litt andre svar enn razer deathadder og coirsair m65
Jeg må nok fortsatt si MX518!
hadde tenkt til å si deathadder, men mamba er helt ok, litt dyr da.
Jeg har hatt Razer Naga i over et år nå, og er kjempefornøyd. Har hørt at noen klager på at naga plutselig slutter å virke skikkelig etter en stund, men det har ikke jeg opplevd så kan ikke si noe om det.
Microsoft IntelliMouse 3.0, da den røyk gikk jeg over til Steelseries Rivals som faktisk er en godkjent etterfølger for min del.
zowie fk1 spiller csgo og den gjør jobben bra du får tak i de fra maxfps
Gå heller til en butikk å finn en mus som passer deg, det er så mange varianter og så mange preferanser mtp. dette så det er bedre for deg å bare prøve deg fram. Jeg liker personlig Razer Mamba da den passer måten jeg holder musen, men vennene mine liker bedre feks. Logitech G(noe).
Steelseries Rival er min preferanse når det kommer til fps mus. Veldig god passform om du har mellomstore hender. Den har også gummi-aktiv materiale på sidene så man får godt grep selv om man svetter litt på henda.
Liker best Corsair M95. Den har mange knapper på siden, slik at jeg kan sette musikken på pause/next/previous mens jeg spiller FPS
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Zowie EC1!

Zowie lager definitivt de beste datamusene Alle er gode
Sist endret av Slaps; 18. september 2014 kl. 13:45.
Sitat av 295638 Vis innlegg
Jeg har hatt Razer Naga i over et år nå, og er kjempefornøyd. Har hørt at noen klager på at naga plutselig slutter å virke skikkelig etter en stund, men det har ikke jeg opplevd så kan ikke si noe om det.
Vis hele sitatet...

Har naga nå, og kan si den sitter som støpt i hånden, men den fungerer faen ikke som den skal. Plutselig stopper sensoren helt, og møkk og skitt setter seg ekstremt lett fast mellom de 12 macro knappene på høyreside.

Har G402 på vei nå, den er litt lik i passform osv, men det er Logitech og ikke Razer.
Jeg har sett på anbefalingene deres og andre jeg har funnet på nettet og kommet fram til at disse er en av de jeg skal ha, noen anbefalinger?

SteelSeries Sensei Pro Grade
Steelseries Rival
ROCCAT Kone XTD Max Customization
Razer Deathadder 2013
Corsair Vengeance M65 Performance

Har gått etter de med litt få knapper da jeg ikke liker å komme borti de mens jeg spiller (også liker jeg ikke logitech)
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Jeg har sett på anbefalingene deres og andre jeg har funnet på nettet og kommet fram til at disse er en av de jeg skal ha, noen anbefalinger?

SteelSeries Sensei Pro Grade
Steelseries Rival
ROCCAT Kone XTD Max Customization
Razer Deathadder 2013
Corsair Vengeance M65 Performance

Har gått etter de med litt få knapper da jeg ikke liker å komme borti de mens jeg spiller (også liker jeg ikke logitech)
Vis hele sitatet...
De to knappene på siden av rival er veldig gode å bruke og blir ikke for mye synes jeg. Bruker dem i CS:GO til bytte mellom rifle og pistol.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
"scream" som de fleste er enige om at er den med best csgo aim i verden bruker Razer Deathadder. Bruker den også selv og jeg skal aldri ha noe annet
Jeg har brukt Logitech MX518 i flere år nå, og jeg synes den er helt nydelig til å game med.
http://www.trustedreviews.com/Logite...ipheral_review

Det trenger ikke å være nytt for å fungere best for min del

Man kan sikkert få denne musen til under hundrelappen (om de fortsatt selger den da)
Sist endret av Obster; 19. september 2014 kl. 13:36.
Sitat av Lima Vis innlegg
"scream" som de fleste er enige om at er den med best csgo aim i verden bruker Razer Deathadder. Bruker den også selv og jeg skal aldri ha noe annet
Vis hele sitatet...
+1. Brukt DeathAdder opp til premier division sniper i TF2, og den fungerer fantastisk. Veldig lett å bevege, som jeg ser på som et pluss, knappene på siden er ikke i veien.
Den som bare er der
Har du store hender(slik som meg) er Deathadder definitivt anbefalt av meg.
Er som det nevnes over her, en litt mer personlig preferanse.

Jeg har storkost meg med min Razer Naga siden, tja, like etter den kom ut vel. Har ikke sett meg tilbake. Fantastisk god mus å bruk til tross for at hendene mine er litt store. Funker utmerket til FPS, lett å bytte våpen, samt at tastene kan konfigureres. Skal nevnes at jeg stort sett bare spiller BF, men det er nok like god til andre spill.

Har også lagt inn MarkC Win 8 Mouse Acceleration fix.
ROCCAT Kone XTD Max Customization er den enste for meg, stor og fin i hånden men ikke så tung.