Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2610
Mon soleil se couche
12 1
Har en venn på besøk som har tatt med seg noe han sier er amf. Er det noe måte jeg kan finne ut om det er meth eller vanlig amf?

Har hørt at mye av det som selges som amf rundt om i oslo mest sannsynlig er meth. Er dette farligere for kroppen enn vanlig amf?
EZ- testkit er den beste måten å måle hva du kjøper. Mest sannsynlig så har det meth og amf i seg, men det er ikke sikkert. Amfetamin kjøpt i Norge er ikke akkurat det reneste stoffet. Så personlig så anbefaler jeg at du ikke tar det, amfetamin er ikke noe kjekt rusmiddel i mine øyner.
Mon soleil se couche
Trådstarter
12 1
Blir ikke første gangen jeg tar amf, men har ikke brukt det i forbindelse med fest før, kun for studering. Takk for svar. Har du noen erfaring med testkitene fra ez i forhold til de fra dance-safe?
Snakker bare av personlig erfaring og ikke farmakologisk kunnskap.

Meth er det jævligste som finnes. Halveringstid på 12 timer. Rusen er sterkere, men hangoveren, ettereffektene, og ingen søvn på 3 dager gjør at det er så lite verdt det.

Om du gjør, gjør deg selv en tjeneste og begrens deg til mindre doser. Gjerne ta siste dose når du føler at det er greit for kvelden, og kast resten. Så passer du på og spise, og drikke mye vann. Jeg ville ikke tatt det om jeg ikke hadde benzoer for nedturen.

Alt kommer selvfølgelig an på dose. Jeg tenker på party-stuke doser. Går an og gjøre det mer ansvarlig selvfølgelig. Men du vil fortsatt føle deg satt ut i flere dager.
Sist endret av Picard; 10. oktober 2013 kl. 08:03.
Mon soleil se couche
Trådstarter
12 1
Snakker om 3 små linjer i løpet av kvelden, spiser mye før jeg drar ut og har evt. kun hasj til nedturen, men 3 dager uten søvn etterpå? Det høres ikke tiltalende ut. Takk for gode svar!
Ingen søvn på 3dager ved 3 linjer norsk-meth høres ikke så tenkelig ut. Trokke du merker uansett så det er vel bare å kjøre på
Man kan da fint få tak i bra meth i Norge om man ikke handler på gata, men som sagt over, nedturen/hangoveren er ikke verdt det.

Endte det forresten med at du tok det?
Mon soleil se couche
Trådstarter
12 1
Luktet jævlig marsipan av amfen. Tok det i går ja. Har ikke sovet i natt, røyket litt av en joint med litt hasj rundt klokken halv 6-6 i dag tidlig. Føler meg overraskende bra, drakk mye vann og tok pauser fra dansingen og tvang i meg litt mat til frokost. Får se hvordan det går utover dagen, men dette var lettere enn å komme ned fra mdma.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Man kan da fint få tak i bra meth i Norge om man ikke handler på gata, men som sagt over, nedturen/hangoveren er ikke verdt det.

Endte det forresten med at du tok det?
Vis hele sitatet...
Hvor kjøper du meth i brukerdoser som er av annen kvalitet enn på gata? Politiet anslår gjennomsnittet til å ligge en plass mellom 20-30% i styrke mtp. utrekning av alle beslag de gjorde i 2012.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av hideout Vis innlegg
Hvor kjøper du meth i brukerdoser som er av annen kvalitet enn på gata? Politiet anslår gjennomsnittet til å ligge en plass mellom 20-30% i styrke mtp. utrekning av alle beslag de gjorde i 2012.
Vis hele sitatet...
det er da ikke dermed sagt at ALL speed og meth er så uren. kjøpte f.eks idag en liten gul klump med oljelignende stoff. DET er god amfetamin, og det ihvertfall laaangt over 30%.
Nei, men det er en god pekepinne på at stoffet du kjøper på gaten i gramskvantum skjeldent er noe over 30%. De store partiene blir blandet ut. Det ender opp i gatesalg, som gramvis og litt større mengder......

Gul klump med oljelignende stoff. DET høres ikke ut som amfetamin, eller ren amfetamin, Kos deg med etheren og de andre løsemiddelstoffa som de fleste tror er amfetaminrus ;-)
Sitat av Picard Vis innlegg
Snakker bare av personlig erfaring og ikke farmakologisk kunnskap.

Meth er det jævligste som finnes. Halveringstid på 12 timer. Rusen er sterkere, men hangoveren, ettereffektene, og ingen søvn på 3 dager gjør at det er så lite verdt det.

Om du gjør, gjør deg selv en tjeneste og begrens deg til mindre doser. Gjerne ta siste dose når du føler at det er greit for kvelden, og kast resten. Så passer du på og spise, og drikke mye vann. Jeg ville ikke tatt det om jeg ikke hadde benzoer for nedturen.

Alt kommer selvfølgelig an på dose. Jeg tenker på party-stuke doser. Går an og gjøre det mer ansvarlig selvfølgelig. Men du vil fortsatt føle deg satt ut i flere dager.
Vis hele sitatet...
Han taler sant. Var selv "ung og dum". Jeg tok ikke til meg informasjon eller råd av noen form. Jeg bare tok av, rett og slett. Da jeg og gjengen skulle skaffe kokain var vi småfulle, utålmodige og hoppet på det første istedenfor å bare vente på en annen kontakt. Jeg tok et gram alene av den dritten (meth var det i stoffet, i alle fall), masse cannabis sativa og 125mg MDMA. Vi hadde altså et fjell av noe av det mest grusomme jeg har tatt i hele livet mitt hittil og masse MDMA. Etter bare en linje ble jeg så stimulert som jeg aldri har vært, og linjene bare gikk konstant i et kjør. Vi snakker type flystriper her og ikke slike fine lisser. Da ettereffektene kom klarte jeg ikke sove, og det gjorde så vondt i brystet at jeg ikke klarte å gjøre annet enn å ligge i fosterstilling mens jeg hørte klokka tikke. Tikk tikk..tikk. Var totalt paranoid, og tankene surret som en karusell i hodet på meg. Ikke nok med fysisk smerte men tankekjør også. Da jeg skulle hjem følte jeg at alle så på meg, og kunne se rett gjennom meg. Hva slags avskyelig syn de hadde på meg. Alt var bare et slitsomt kaos og jeg følte at jeg var på kanten til å få en psykose. Jeg er tross alt liten og veier veldig lite i tillegg.

Varte heldigvis bare i tre-fire dager og da dabbet det sakte av. Men jeg var faktisk så desperat at jeg sendte PM til en erfaren bruker herfra. Spurte om jeg noen sinne ville bli normal igjen eller om jeg hadde ødelagt meg selv til et skall av det som en gang var den vanlige jenta. I ettertid leste jeg alle tegnene på at jeg hadde tatt altfor mye. De andre påpekte ofte at jeg skalv masse. Dette la jeg ikke merke til selv, så klart. Man skal være forsiktig med slikt! Det er ingen som vil ligge å høre klokka tikke med tankekjør, fysisk smerte og en klokke som konstant minner deg på at lidelsen ikke er over.

Gikk bra, forresten. Mange har allerede kommet med gode råd. Men et annet tips er å bare ta en prøvestripe. Da kan du sammenligne om det skulle være forskjell.
Sist endret av Lucy In The Sky; 18. oktober 2013 kl. 04:23.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av hideout Vis innlegg
Nei, men det er en god pekepinne på at stoffet du kjøper på gaten i gramskvantum skjeldent er noe over 30%. De store partiene blir blandet ut. Det ender opp i gatesalg, som gramvis og litt større mengder......

Gul klump med oljelignende stoff. DET høres ikke ut som amfetamin, eller ren amfetamin, Kos deg med etheren og de andre løsemiddelstoffa som de fleste tror er amfetaminrus ;-)
Vis hele sitatet...
de vennene jeg kjøper av er ikke "de fleste", og jeg garanterer deg at det ikke var mye ether i det. er uansett bare å tørke det. og løsemiddelrus gir deg ikke energi til å være våken i to døgn uten problemer
Jeg kan garantere deg at du ikke er den første som sier ditt eksakte sitat og har feil...menmen, du hadde en bra opplevelse så det har vel ikke så mye å si!
hadde det vært 95% speed i norge hadde junkiene klart seg med 120-150mg om dagen

Simon A og B heter testingen for å se etter methyl ringer i stoffet.
Sist endret av Splendid; 18. oktober 2013 kl. 20:59. Grunn: edit: mer info