Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 982
Hei!
Har planer om å kjøpe meg ny tv. Har en 50 tommer Plasma tv nå, men er ute etter en som er større.
Funksjoner spiller egt en liten rolle, er mer opptatt av størelsen, så noen som har tips om hvor stor jeg får kjøpt til en pris av 6000 - 7000 ? og hvor?

Aner meg en tanke om at tråden blir slettet, så beklager om det er feil å spørre om slikt her på Freak.
Jeg tror dessverre du må øke budsjettet ditt littegrann, men komplett har en rimelig:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746309
hadde jeg vært deg så hadde jeg heller brukt 6-7 lapper på en jævlig god 42". Får en helt annen tv og en helt annen kvalitet.
Trådstarter
Sitat av Bintang Vis innlegg
Jeg tror dessverre du må øke budsjettet ditt littegrann, men komplett har en rimelig:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746309
Vis hele sitatet...

Oi, Takk. Fant ikke den på komplett selv.

Sitat av UncleAndy Vis innlegg
hadde jeg vært deg så hadde jeg heller brukt 6-7 lapper på en jævlig god 42". Får en helt annen tv og en helt annen kvalitet.
Vis hele sitatet...
Hm, njaa ser den. men jeg liker store tver.
Har ikke hd kanaler å slikt så vet ikke om da kvaliteten er å satse på.
Sitat av Frktm Vis innlegg
Oi, Takk. Fant ikke den på komplett selv.



Hm, njaa ser den. men jeg liker store tver.
Har ikke hd kanaler å slikt så vet ikke om da kvaliteten er å satse på.
Vis hele sitatet...
Kjør på! Jeg har 50"ern og er superhappy med den.. ( 50" koster bare 4000 ) Se HD er bare stas, DVD er ikke stas lenger, bluray som gjelder! La andre bruke pengene sine på små LCD'er bare fordi naboen har det. Anbefaler deg å vurdere LG blurayen til 499,- om du ikke har fra før, da får du plutselig smart tv light med nettilgang / nettverk på samme fjernkontroll fra bluray osv.. Hur kult og billig som helst..
Trådstarter
Sitat av Yalla Vis innlegg
Kjør på! Jeg har 50"ern og er superhappy med den.. ( 50" koster bare 4000 ) Se HD er bare stas, DVD er ikke stas lenger, bluray som gjelder! La andre bruke pengene sine på små LCD'er bare fordi naboen har det. Anbefaler deg å vurdere LG blurayen til 499,- om du ikke har fra før, da får du plutselig smart tv light med nettilgang / nettverk på samme fjernkontroll fra bluray osv.. Hur kult og billig som helst..
Vis hele sitatet...
Det ble den 60"ern ja Bestilt nå å venter spent på hjemlevering!
Satser på at den kommer i denne uka!
Takk for tipset om Blurayen!
Støtter den LG 60"ern ja, har en eldre versjon av 50"ern. Meget bra. Plasma > LCD når det kommer til pengene.

Edit: ser du har bestilt, godt kjøp!
Har du fått den? Jeg er nysgjerrig på 60" vs 50" vurderer å oppgradere. Er det noen som kan si litt om det, er jo sammt TV'en men samme oppløsning vil det være noe teoretisk merkbar forskjell i bildekvalitet, tenker særlig på oppløsningen..
Husk å alltid bruke prisjakt.no for å sjekke med andre leverandører.

Her var komplett en vinner sammen med mpx, men i mange tilfeller er komplett overpriset (dessverre).
Trådstarter
Sitat av Yalla Vis innlegg
Har du fått den? Jeg er nysgjerrig på 60" vs 50" vurderer å oppgradere. Er det noen som kan si litt om det, er jo sammt TV'en men samme oppløsning vil det være noe teoretisk merkbar forskjell i bildekvalitet, tenker særlig på oppløsningen..
Vis hele sitatet...
Har fått den ja, den kom i går. Å så langt er jeg veldig fornøyd!