Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 645
Heisann!

Er på utkikk etter en fortan-compiler. Falt innom sidene til Intel, hvor de da hadde en compiler til en uhorvelig pris (klikk).
Med litt leting derimot, kom jeg frem til denne siden.
Med tanke på at denne filen måler 128MB, skulle jo ting tilsi at dette ikke bare er en demo. Men jeg hører da bare her for å være sikker.

Og, for ikke å starte ny topic bare om dette er fullversjon eller ei, er det noen tips til andre compilere. Til linux, vel og merke.

Takker!
Sist endret av raze; 5. april 2006 kl. 22:06.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Compiler så må nok demo og fullversjon vere like store Ellers funker vel GNU Compiler Collection, gcc, brukbart på fortran? Eg bruker iaffal det.
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Tja, det er godt mulig
Har ikke sett på fortan enda, bare funnet ut at det kan være kjekt å kunne videre i utdannelsen min (astronomi). Men hvis gcc er mulig å bruke, så er det jo ikke noe stress.

Takker!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Er det til Linux du skal ha den?
Isåfall har Intel en gratis studentlisens til både ICC og IFC.
Den er litt gjemt, men den er der (har en selv) og er bare å oppgi mailaddresse.
Ellers finnes det en fortrancompiler i GCC-suiten, som det nevnes her.