Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1176
Anonym bruker
"Forelsket Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
(Ikke diss meg – jeg er ikke kjent for å være smart)

Hei!

Jeg sitter her med hasj «kokt» i olje. Problemet er at jeg klarer ikke finne ting å blande det ut med uten at det smaker død og fordervelse. Jeg takler virkelig ikke smaken. Yoghurt, kakao, alt mulig – alt kommer nesten rett opp igjen.

Men man har jo ikke smaksløker i rumpa, heldigvis! Går det an å ta det den veien, eller er det ikke sånn det funker? Hvordan får man til dette eventuelt, sånn i praksis?

Dette kan sikkert Googles, men det er ikke like sosialt og koselig.

Ha en fin kveld!
Du kan ikke boofe hasj meg bekjent ihvertfall... da hadde du kunnet sniffe det også og det har jeg aldri hørt om... tenk på å putte oljen i gelatin kapsler om du har det tiljengelig?
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Du kan ikke boofe hasj meg bekjent ihvertfall... da hadde du kunnet sniffe det også og det har jeg aldri hørt om... tenk på å putte oljen i gelatin kapsler om du har det tiljengelig?
Vis hele sitatet...
Da blir det vel en hasjsprøyte, da

Har dessverre ingen kapsler tilgjengelig… Jeg sliter uansett med å svelge piller, så tror det hadde gått ræva (no pun Nintendo). Men takk for forslaget!
Der var jeg ikke anonym lenger! Ops
Sitat av Brukernavn404 Vis innlegg
Da blir det vel en hasjsprøyte, da

Har dessverre ingen kapsler tilgjengelig… Jeg sliter uansett med å svelge piller, så tror det hadde gått ræva (no pun Nintendo). Men takk for forslaget!
Vis hele sitatet...
Sprøyte? Visst du ikke kan sniffe det så kan du iallefall ikke ta det i sprøyte. Med mindre du vil forgifte blodet ditt og få sepsis. Kanskje miste armen.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Sprøyte? Visst du ikke kan sniffe det så kan du iallefall ikke ta det i sprøyte. Med mindre du vil forgifte blodet ditt og få sepsis. Kanskje miste armen.
Vis hele sitatet...
Det var en dårlig spøk
Sitat av Brukernavn404 Vis innlegg
Det var en dårlig spøk
Vis hele sitatet...
Vel, ser ut som du kan gjøre det allikevel: https://freak.no/forum/showthread.php?t=149219

Nå har jeg virkelig sett alt..
Svaret er enkelt: Finn noe sterkere enn hasj og dosér som om du var en fullvoksen hest.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smaker det virkelig så vondt? Jeg syns det smaker ganske godt jeg. Bruker i kakao
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hater også smaken så skjønner den, men du trenger ikke å bruke mye når du blander ut. F.eks pleier jeg å putte hasjsmør eller olje i et shotglass, og så fylle på med sjokomelk og mikse det.

Da er det bare en kjapp shot som du chaser ned med litt mer sjokomelk, går helt fint det.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv fryst cannabutter i passelig form, og satt i runmpa. Funket fint det, men gav en litt annen, og lenger rus.
Sitat av Brukernavn404 Vis innlegg
Da blir det vel en hasjsprøyte, da

Har dessverre ingen kapsler tilgjengelig… Jeg sliter uansett med å svelge piller, så tror det hadde gått ræva (no pun Nintendo). Men takk for forslaget!
Vis hele sitatet...
Ifølge Stavanger Aftenblad ble det for mange år siden funnet en hasjsprøyte på Kongsgård VgS. Lol.
Fuck Mr. Plod!
Det funker ikke, ihvertfall veldig dårlig.

Da må du nok skaffe Nano edibles eller water soluble thc pulver. Finnes ikke tilgjengelig i norge, så da må du skaffe utstyr til tusenvis eller dra til ett 420 land.

Eller då gjør du som zombiene* som drikker bronclear, hel det ned i halsen bak tunga.
Kapsler er eneste svaret her, så hvis du ikke har det tilgjenglig så stikker du innom apoteket nå og kjøper det.
/thread
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplevde rektalt inntak av cannabutter ganske likt til denne beskrivelsen:
https://sensiseeds.com/en/blog/recre...d-for-science/
Ville gått for hasjsprøyta