Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 337
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann. Jeg skal til Spania på lørdag og må ha med meg subutex som jeg ikke får av legen men som jeg kjøper på gata, er avhengi…

Hvordan skal jeg få det med? 1)Teipe og stappe det opp i rassen?
2)Eller funker det og legge en del tabletter rundt om i baggen bare løst?
3)Skal ha med andre medisiner jeg har resept på, evt putte de oppi der?

Hva tenker dere?
Takk for alle in puts
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på at du trenger å putte det opp i rassen.. jeg skal ikke gi noe særlig tips på smugling, men du kan huske på at du skal til Spania. 50 euro og du har resept på det meste (som jeg har forstått det) men du kan jo ikke vente og håpe på det! Så da anbefaler jeg at du tar med akkurat passe mengde på deg (subutex) ikke sketchy mengde vet ikke hvor mange du trenger jeg da. Så evnt fikse noe nede der god tur!
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tviler på at du trenger å putte det opp i rassen.. jeg skal ikke gi noe særlig tips på smugling, men du kan huske på at du skal til Spania. 50 euro og du har resept på det meste (som jeg har forstått det) men du kan jo ikke vente og håpe på det! Så da anbefaler jeg at du tar med akkurat passe mengde på deg (subutex) ikke sketchy mengde vet ikke hvor mange du trenger jeg da. Så evnt fikse noe nede der god tur!
Vis hele sitatet...


På meg hvordan da? Vil det ikke være bedre å putte fks 1stk 8mg i en sokk i kofferten også legge en i en shorts også 1 i en sko elns fks?

Eller vil de se det på kameraet da når den går gjennom sikkerhetskontroll scannen?

Og hvis jeg har det i lomma vil det vell være en ganske stor risiko for at jeg blir tatt av fks en narko hund?

Skal fly fra Gardemoen til gran canaria
Tror ikke at narkohunder er opplært til å lukte subutex. Kan være at jeg tar feil. Jeg ville bare ha lagt det i lomma. Ikke akkurat en vanlig smuglerrute fra Norge til Spania så kontrollen er nok ikke akkurat så stor. Ville vært mer bekymret hvis jeg tok flyet fra Bogota.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Tror ikke at narkohunder er opplært til å lukte subutex. Kan være at jeg tar feil. Jeg ville bare ha lagt det i lomma. Ikke akkurat en vanlig smuglerrute fra Norge til Spania så kontrollen er nok ikke akkurat så stor. Ville vært mer bekymret hvis jeg tok flyet fra Bogota.
Vis hele sitatet...
Jeg blei faktisk stoppet av Guardia Civil sist jeg reiste hjem fra Norge. Har aldri blitt stoppet av tollen i Norge med unntak av id-sjekk på vei ut av gaten.