Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1723
Heisann!

Nå har det dukket opp en PS4 i hus. Denne lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre med. At vi har tilgang til US store kan jo også være greit å nevne.

Jeg er på utkikk etter enten coop spill man kan spille i sofaen sammen, eller andre koselige spill som kanskje bare har single player. På Xboxen One har vi kost oss med spill som Chariot, Never Alone (Kisima Inŋitchuŋa) og Child of Light .

Standard FPS som COD, Modern Warfare og Battlefield har vi ikke mye interesse for.
Farcry.. Grand theft auto.. Ellers kommer elder scroll online ut muligens i mars/april
Borderlands: The Handsome Collection kommer til PS4 24. mars, mener jeg på. Ellers virker det som at local coop blir mindre og mindre vanlig.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Brothers så faktisk ganske spennende ut, men det ser ut som det er PS3 only? Finner ikke når jeg søker på konsollen.