Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2050
Heisann.

Jeg stusser litt på denne xboxen jeg har anskaffet meg. Jeg finner ikke Norge som ett valg under Location. Det første problemet jeg merket med det er at jeg ble bedt om en britisk adresse da jeg har valg England som sted.

Jeg trodde det skulle være en oppdatering til release? Er det bare jeg som ikke har fått lastet den ned, eller er den ikke ankommet?
Xbox mener jeg har siste versjonen med grået ut tekst om jeg sjekker instillinger.
du MÅ velge norsk som språk for å velge norge som location...ellers så har du kjøpt en importert utgave, disse er fremdeles i salg.
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
Ok. Jeg har ikke forsøkt å sette språk til norsk først.
Jeg vet dog at det ikke er en importert utgave. Men jeg har i ettertid funnet ut at det er penger å spare på å "bo på hotell i alaska" når en skal kjøpe spill

Takk for svaret, men jeg tror jeg blir levende med denne bonusen intill videre
Sitat av møkk Vis innlegg
Ok. Jeg har ikke forsøkt å sette språk til norsk først.
Jeg vet dog at det ikke er en importert utgave. Men jeg har i ettertid funnet ut at det er penger å spare på å "bo på hotell i alaska" når en skal kjøpe spill

Takk for svaret, men jeg tror jeg blir levende med denne bonusen intill videre
Vis hele sitatet...
Tenkte bare jeg skulle informere at dersom du kjøper spill "på hotell i alaska" er det ikke sikker du får med deg spillene om du flytter hjem til norge.

xbox.com
Other things are potentially affected, such as:

Memberships and subscriptions
Licensed digital content (like games, video, and music) that you’ve already bought
Services you get through your Xbox console
Funds in your Microsoft Account
Vis hele sitatet...
Hva andre erfarer dog, er om en bytter location, kan en fortsatt spille spillene, men ikke laste dem ned på ny. link

For example, if you purchased and downloaded Ryse in France and then move to Germany with your console, you can still play the game that you downloaded. However, you would not be able to re-download the game you purchased, as it would not be available for you to download in the German marketplace.
Vis hele sitatet...
Selv har jeg xboxen min i UK, men det er da jeg kjøpte Day One Edt.
Liker også å slippe norske menyer ol. i spill (damn you, Ubi!)