Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 702
Blir litt pisst og her om dagen så møtte jeg min connection for en kule. Det hadde gått nesten 14dager uten noen opiater til og med kratom noe jeg er veldig stolt over og han også var stolt over.

Så meg og connection bestemmer for å finne en garasje kjeller for å røyke litt.

Jeg tar kula knekker av rundt 1g og svelger den. Trynet på karen var legendarisk. Han begynner å kjefte å kalle meg en idiot siden det ikke funker.

Jeg har møtt flere slm sier at å spise heroin ikke funker. Er folk bare dumme eller??? Googler du så ser mann at heroin blir omforma til levra til rein morfin i ganske lav %. Det et et sløs men det er ikke poenget.

Jeg merker at oral heroin varer sånn 3-4x så lenge som snorta og røyka. Det er også digg siden det bygger seg saakte opp hvor det kribler i magen så går det sakte nedover igjen.

Jeg snorta før alltid heroen men har siste tiden spist 50% av dose og så snorta resten i en brøyte kant linje. Det er så mye mer bekvemt enn å røyke det, røyking er sosialt å jeg gjør det for den grunnen der alene.

Jeg har prøvd å skyte men det er bare whack. Du stresser med å koke opp så trekker du det i blod åren så blir du truffet sv en vegg av opiood følelsen så nodder mann og våkner senere med noia om infeksjoner. Det er liksom så lite karakter til å skyte i forhold til å Snorte det.

Det å snorte så før du den deilige svien i Nesa. Med å svelge resten så før du den digge morfim kløs og å slepper den opiat ragen som autistiske jeg får ved å skyte.

Er jeg alene her på freak om dette?
Tok du 1 gram? Si meg, har du ett dødsønske?
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Tok du 1 gram? Si meg, har du ett dødsønske?
Vis hele sitatet...
1 gram heroin i sprøyta er ganske vanlig.

Oral bioavailitet er nede på 20-30% pluss at heroin i Norge er som regel 15-20% renhets grad.

Men ja jeg har et døds ønske livet til autist er preget av lidelse, smerte, angst og mobbinga. Så overdoser jeg blir jeg bare glad for at dette møkka livet er ferdig
Tror det handler om at biotilgjengelighet er så lav når man tar det oralt. Jeg selv foretrekker også å ta det oralt eller nasalt. Gjorde det første gang jeg tok heroin. Jeg pleide da å ta rundt 0.5-1g. Men også da var virkningen ganske dårlig. Så jeg gikk over til å ta det nasalt, startet da med noe rundt 0.2g og endte til slutt med å ta litt over 0.5g.

Men jeg fant fort ut at heroin ikke er noe for meg. Spesielt siden jeg fort blir kvalm og uvel av heroin. Jeg foretrekker morfin og oxycodone, som har ganske god biotilgjengelighet når det tas oralt

Anbefaler ikke å ta noe opioder nasalt. Tenk om du får noe som skal være oxycodone og det viser seg at det er metonitazen i det. Det er 10x sterkere enn morfin når det tas oralt. Men tar du det via nesen så er det 1000x eller 100x sterkere enn morfin. Noe som fort går dårlig.
Sist endret av einsteindragon; 18. februar 2024 kl. 20:21.