Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 450
Hei.

Er 35 år og har drukket mye alkohol hele livet med tørre perioder med trening og sunt kosthold mellom slaga. Er sunn og frisk i fysikken men sliter litt med psyken nå da jeg havnet utpå en 3 ukers fyllekule. Disse 3 ukene er nå et svart hull da jeg også brukte Xanax 1mg for å få sove i tillegg til kokain for å fungere i jobbsammenheng. Gikk Cold Turkey for en uke siden med Alko og har trappet ned på benzo (tatt et par Sobril ved panikkangst) og er nå CT på alt i 4 dager. Søvnen er nå nogenlunde normal igjen, men sliter med angst, uro og svak tinnitus samt at jeg stresser med at hukommelsen er svekket. Totalt inntak i perioden er ca 25 1mg Alprazolam.
Er fastbestemt på å komme meg helt ut av rushelvete og er allerede igang med trening, men mitt spørsmål er følgende;
Noen som kan si sånn ca hvor lang tid før jeg kommer helt i vater igjen? Tips eller råd på vitaminer, tiltak eller andre ting jeg kan gjøre for å framskynde prosessen? Mvh Jean Melbrux
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold deg helt unna det så skal du se at det blir bedre relativt fort. Du har ikke brukt så alt for mye. Dette ordner seg!