Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 460
Okei, sikkert et dumt spørsmål for mange, men jeg har tilnærmet null peiling på sånne her ting. Jeg har tatt tramadol sammen med paracet og voltaren (mot ryggsmerter), er det trygt å dra på fylla samtidig?
Kommer an på toleranse på begge stoff og hvor mye du inntar av begge.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Kommer an på toleranse på begge stoff og hvor mye du inntar av begge.
Vis hele sitatet...
Tok bare en tramadol, en voltaren og en paracet for et par timer siden, skal ikke ta noe mer. Toleransen er sikkert dårlig, da det er første gangen jeg bruker noe sånt. Alkoholtoleransen er ganske god.
Nå vet jo ikke jeg noe om deg og din toleranse for ting. Men vil tro det går helt fint ja
Høres ut som det burde gå greit. En tramadol er ikke særlig hemmende på respirasjonen visst man tar kun 50-100 mg. Personlig får jeg ingen merkbar virkning av Tramadol før jeg tar minst 200 mg.

Tramadol gir meg derimot mye problemer med å urinere, noe som kan bli ubehagelig visst du har mye alkohol i urinblæren som du ikke klarer å få ut pga. Tramadolen.
Sist endret av einsteindragon; 16. februar 2024 kl. 18:47.
Jeg kunne gå ut og være på byen hele natten etter 8 Tramadol,men kompisen min måtte gå hjem å legge seg i ni-tiden etter en 50 mg kapsel.Det er vel et spøsmål om toleranse.