Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 748
Jeg er på jakt etter "ekte" multiplayerspill. Spill av den typen som lar meg bruke enten 3G eller Wi-Fi tilkobling til å spille med enten Game Center venner, eller aller helst en automatch funksjon. "Local Wi-fi" og bluetooth multiplayer som forutser at man må ha fysiske venner tilstede er ikke hva jeg er på utkikk etter.

Jeg er egentlig helt åpen når det kommer til sjanger. Jeg har til nå funnet en liten liste med spill.
Flight Control (og HD versjonen) 2 player
LightBike 2 (universal) opp til 4 spillere (Tron aktig spill?)
N.O.V.A (og HD) 1-4 deathmatch, 5 maps (FPS)
N.O.V.A 2 (og HD) Opp til 10 spillere, 10 maps. (FPS)
Warfare Incorporated (RTS)

Da kommer jeg med denne oppfordringen: del med folket dine favorittspill som støtter "ekte" multiplayer.
Noen multiplayerspill som jeg bruker:

Gunslinger | Morsomt spill der man skal duellere me "cowboy-style" og se hvem som er raskest på avtrekkeren.
Warships | Sier seg selv.
We Doodle | Kjempemorsomt spill der man får et ord og skal tegne det. Veldig likt "tegnespillet" på Jippii, men med andre funksjoner (spray, nye pensler, farger osv.) som kan bli kjøpt med poeng som man får når man spiller mye. Kan spilles med opptil 5 stykker hver runde.

Lykke til!
12-in-1-games.

Vet ikke helt om muligheten med å velge venner å spille med etc.
Du har jo alltids Pocket Legends. Supert online spill, som er real time multiplayer
Det er helt gratis, dog man får flere muligheter ved betaling (Premium). AppStore link HER.
GraalOnline Era er et pc mmorpg som har blitt porta til iOS. Det er gratis, men for å få full utbytte så må du betale for + versjonen. Det er rundt 800 personer pålogget.
Sist endret av Thanner; 26. februar 2011 kl. 17:45.