Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 914
Så en film i sta hvor en sniffa en mark!
Han kasta opp mange ganger mens han gjorde det.. Drit ekkelt..
Hvorfor gjør dem det? Kravler marken rundt oppe i hue ditt etter man har sniffa det?

Ble litt nyskjerrig på hvor dum det går an å bli ;P
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Djrack.... Jeg trodde de aller fleste hadde fått med seg at nesen ikke er en "gang opp til hjernen", men at den fører ned i i halsen. Sov du litt lenge i naturfagstimene?
tviler på at den jør det. faktisk helt sikker på at den ikke jør det
Maol33t's Avatar
Trådstarter
Sitat av Marken
Djrack.... Jeg trodde de aller fleste hadde fått med seg at nesen ikke er en "gang opp til hjernen", men at den fører ned i i halsen. Sov du litt lenge i naturfagstimene?
Vis hele sitatet...
Naturfagstime: Sovetime.. :P
Uansett, hva skjer etterat den har kommet inn i deg? Kravler den ned i halsen, og svømmer rundt, eller er den da allerede dø?
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Den blir dratt med i magesekken din. Antar du vet hva som befinner seg der. Gjør du ikke det burde du i teorien ikke vært i stand til å skrive inn denne nettadressen heller. Good night and good luck.
Dette er absolutt ikke noe som burde havne under rusmidler i hvert fall. Er vel et partytricks på linje med å dra en kondom gjennom nese/munn. "Svært artig".
Enig med wkL, tviler på at du får noen spesiell rus av å sniffe mark, annet en masse oppkast. Men om du derimot låner noen gammle sokker av Marken kan du vel kanskje få noen rus?
Maol33t's Avatar
Trådstarter
Marken:

Joda.. Der er det magesyre :P.. Uansett, er nok ikke et rusmiddel nei, men jeg viste ikke om det var noen andre plasser her jeg kunne plassere dette.