Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1999
Hei .
Jeg hørte en kompis snakke om at Broren hans hadde kjøpt et " sniffe middel " som det var 16 årsgrense på , det var i en Blank/hvit boks , det var heller ikke farlig . Noen som veit hva det heter og hvor det kan kjøpes for å sjekke ut ?
spankingguru
Worner's Avatar
Høres ut som poppers. Er isåfall reseptbelagt i Norge
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Snuff (sniffetobakk)?
Trådstarter
91 0
Hvor får jeg kjøpt snuff?
I enkelte spesialforretninger.
Det er 18-årsgrense på snuff i Norge.
Trådstarter
91 0
Mye koster det da ? * Tyvetegn*
Snuff er tobakk i sniffeform, og du kan like godt sniffe melis når vi snakker effekt... kanskje du kan oppnå en slags rus av nikotinet, men da kan du like godt ta deg en sigg...
kanskje han har kjøpt en lighter, hehe.
Fåes kjøpt i bergen for 30 spenn.. Vet ikke hvor.
butikker som spesialiserer seg i tobakk har det.. så vidt jeg husker fra sist jeg var i bergen, er det en tobakksforretning på torgalmenningen...
Trådstarter
91 0
Men jeg bor på Lillehammer , er det slik at Rema og slik har det ?
Nei, vanlige dagligvareforretninger og kiosker har det ikke... Du må til en butikk som spesialiserer seg på tobakk.

Hvorfor er det så viktig å skaffe det?
Trådstarter
91 0
Hadde bare vært morsomt å prøvd .
Snuff er jo ganske morsomt, ikke det at det gir mye effekt men jeg synes det ihvertfall er litt morsomt.
Det er lurt å snyte det ut etter en stund, det ser ikke akuratt veldig digg ut med brun-svart snørr som renner ut
Snuff er ikke akkurat hærlig og ha i nesa etter en stund, anbefaler og få det ut etter "nytelsen".
Har prøvd snuff. Skjønner ikke hva effekten skal være.. Men,det kan være artig. Jeg å en venn satt på et gjerde å da det kom en mann forbi, lagde jeg en fiin stripe på et visakort og sniffa det inn med sugerør Fikk et styyyygt blikk Han trodde det vel var kola eller noe sånt
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Snuff er så jævla idiotisk, og jeg kan ikke fatte og begripe at ett slikt produkt som hovedsaklig retter seg til barn kan være lovlig i Norge?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Retter seg til barn? Er da virkelig 18 års aldersgrense på alle tobakksprodukter.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Sitat av Tias
Retter seg til barn? Er da virkelig 18 års aldersgrense på alle tobakksprodukter.
Vis hele sitatet...
Joda, men tror ikke Snuff er lovlig i Norge. I utlandet har de iallefall artige bokser rettet mot barn/ungdom, dessuten så tror jeg ikke akkurat at det er så veldig mange utenfor disse folkegruppene som kunne tenke seg å løpe rundt og snorte tobakk.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av DarkStaar
Joda, men tror ikke Snuff er lovlig i Norge. I utlandet har de iallefall artige bokser rettet mot barn/ungdom, dessuten så tror jeg ikke akkurat at det er så veldig mange utenfor disse folkegruppene som kunne tenke seg å løpe rundt og snorte tobakk.
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke tar helt feil nå er det flere gamlinger som alltid har vært inne i "snuffbissnissen". Det er etter hva jeg har fått med meg et rimelig gammelt konsept.
Men jeg tviler ikke på at det er fornyet med intensjoner om å nå nye målgrupper.
Snuff er kos=D husker man fikk kjøpt det på byporten cigar kiosk får en stund tilbake hvertfall..! kosta 40kr der men men=/

Og som sagt er det en gammel tradisjon som startet i England en gang på 1800 tallet,
da de pleide å dra seg en real stripe etter handelsmenn hadde skrivd under en avtale eller lignende
Sist endret av The Wizz; 13. mai 2006 kl. 14:42.
Trådstarter
91 0
Noen som veit om noen steder i Lillehammer dette blir selgt?
Snuff har aldri vært rettet mot barn eller hattt noe med barn å gjøre. Snuff, ved siden av røyking, er den eldste formen for tobakksinntak vi har, og var stort blandt fiffen i Englandt på 1700-tallet. Til dags dato lages en egen snufftype utelukkende for over- eller underhuset eller hva det var i England.

Snuff er muligens stort sett en "novelty" for unger og ungdommer i Norge, men er en av de foretrukne tobakksinntaksmetodene i flere land, kanskje spesielt Tyskland nå til dags (og da gjerne tilstatt mentol og andre tilsetningsstoffer).

Forøvrig får man kjøpt det i alle tobakksbutikker med snev av selvrespekt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av DarkStaar
Joda, men tror ikke Snuff er lovlig i Norge. I utlandet har de iallefall artige bokser rettet mot barn/ungdom, dessuten så tror jeg ikke akkurat at det er så veldig mange utenfor disse folkegruppene som kunne tenke seg å løpe rundt og snorte tobakk.
Vis hele sitatet...

I England var snuff forbeholdt eliten, det er fremdeles eksklusive gentlemen klubber som åpner møtene med en snuff som sendes rundt bordet.
Snuff er meget digg det.. lenge siden jeg har "snuffet" nå, tror jeg skal kjøp meg en dåse. Eneste som er litt kjipt med snuff er at du kan bli veldig tett i nesen og brun i/utenfor nesehullet. Ser ikke så veldig delikat ut. Og hvis jeg ikke husker helt feil så får du "renn" etter mye snuff bruk. Slik at det begynner å "foss" ut av nesen.
Husker da jeg var mindre(13-14) hadde vi konkuranser om å se hvem som kunne ta lengste stripa.. ganske barnslig.
I allefall A l e x Z: tror ikke det er noe sniffe "rus" middel som er 16 års grense, hvertfall ikke som er uskadelig. Eneste er kanskje nese spray? Men det er vel ikke noe alders grense
snuff er tull, vi kjøpte det i tyskland da vi var der med skolen..Har fortsatt 2 bokser her som jeg ikke har giddi å åpne.Eneste som er noe er smaken(mint, godt imo), det at hvis du er tett i nesa hjelper det kanskje litt..Men det tetter sikkert enda mer igjen, for det legger seg faen i nesa og blir der til du drar det ut. Deilig? Bortkasta peng spør du meg..heller sniff melis som han andre fyren sa.
Sist endret av tadada; 16. mai 2006 kl. 13:38.