Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 14356
Morn.
Går det ann å blande brus og forskjellige drikker så det smaker smirnoff ice?
Litt dyrt i butikkene..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
det nærmeste jeg har komt er vodka og sweppes lemon
Åssen smaker det i forhold til smirnoff ice'en a?
Aqarius, vodka og farris kansje? Tenker på den hvite Aqariusen, mener at den har ganske lik smak som smirnoff ice, men mangler kullsyre.
Bare det blir billigere enn å kjøpe det i butikken og smaker godt
Kalinka er billigere enn Smirnoff Ice.. Det smaker ikke direkte godt tho..
Er ikke det samme som Smirnof men en sinnsykt god substitutt:

2 deler vodka
4 deler sprite
1 liten dasj med energidrikken "BOMBA" eller "Battery"

Dette er fritt etter hukommelsen, smak deg fram og du har en vinner!
Dem selger 0.7 liter smirnoff ice i danmark til en 50lapp... Når man har en 10 kronersbilett dit, skulle det være billigere enn å kjøpe her i norge
Uh, er det så billig da?
Bland fanta exotic med sprit:P bruk 1/3 sprit 2/3 fanta.
Da blir du fort dritings etter et par store glass:P
Dette smaker ikke heelt som Smirnoff ice, men det er jaevla godt!

Mekk deg et glass med vodka, her kan du blande etter hvor sterke du liker drinkene. Saa fyller du paa med battery til du har like mye sprit og battery, heller i en daesj sprite, og litt sitronsaft paa flaske.. Saanne gule draapeformede flasker de selger paa super'n.

Var vel ikke akkurat dette du spurte om, men kunne ikke la vaere aa tipse deg om denne fantastiske drinken.
Sitat av SilvrBlue
Dem selger 0.7 liter smirnoff ice i danmark til en 50lapp... Når man har en 10 kronersbilett dit, skulle det være billigere enn å kjøpe her i norge
Vis hele sitatet...

Koster 25kr for 0.33 i Norge 25+25=50kr og 0.33+0.33=0.66 som er ca 0.70+ 10kr i bilett ditt, så blir det faktisk dyrere
øl!

all denne rusbrusen er ikke godt for tennene, serriøst myyyye værre enn cola
I mine øyne, burde man være ganske flink for at det skal være noe vits å begynne å blande ut sprit. Hver gang jeg har prøvd, har det endt med at jeg har helt ut resultatet i vasken :/
godt tips: drikker det kansje mye på fest.

Fanta eksotik
farris
vodka
lime

Frisk og godt...

Velg din mengde med vodka, hel så eksotik nesten til toppen, 2 dl farris og en god sprut med lime.... dette er også mange jenter som liker denne, så hint hint.. og man kjenner ikke noe spritsmak
Vis hele sitatet...
Fant dette på forumet her..
Er det noen som har litt mer eksakte blandingsforhold?
Sitat av okaminaru
I mine øyne, burde man være ganske flink for at det skal være noe vits å begynne å blande ut sprit. Hver gang jeg har prøvd, har det endt med at jeg har helt ut resultatet i vasken :/
Vis hele sitatet...
Samme problemet hadde jeg. Men hvis man blander drinken svak, med lite sprit, burde det gaa greit. Dette kommer fra en som nesten spyr av lukten av brennevin
Nesten spyr av lukten av brennevin ja.. Da er vi to
Greia er bare at jeg ikke synes det egentlig er så værst ublandet^^
Jaja terkel.
Prøver igjen jeg..
godt tips: drikker det kansje mye på fest.

Fanta eksotik
farris
vodka
lime

Frisk og godt...

Velg din mengde med vodka, hel så eksotik nesten til toppen, 2 dl farris og en god sprut med lime.... dette er også mange jenter som liker denne, så hint hint.. og man kjenner ikke noe spritsmak
Vis hele sitatet...
Fant dette på forumet her..
Er det noen som har litt mer eksakte blandingsforhold?
Ajj.. Misunner deg litt der. Men er det ikke bare aa drikke det bart da?
Nemlig. Derfor jeg dro inn det med ferdigheter og blanding :P
Hehe. Men jeg mener drinken min smaker ganske likt Smirnoff ice hvis jeg blander: 2 deler Vodka, fire deler sprite, to deler fjellbekk og en liten knert sitronsaft. Slike gule, draapeformede flasker. Velbkomme

Hehe. Men, jeg mener drinken min smaker ganske likt Smirnoff ice hvis jeg blander: 2 deler Vodka, fire deler sprite, to deler fjellbekk og en liten knert sitronsaft. Slike gule, draapeformede flasker. Velbkomme
Sitat av okaminaru
I mine øyne, burde man være ganske flink for at det skal være noe vits å begynne å blande ut sprit. Hver gang jeg har prøvd, har det endt med at jeg har helt ut resultatet i vasken :/
Vis hele sitatet...
Ammatør

Jeg blander rett som det er etter øyemål. En dæsj vodka, en dæsj Sprite og en dæsj Tom Collins for eksempel. Kaster aldri sprit i vasken...
la homosaften stå i butikkhyllene.

Drikk spriten ren og skyll med brus om du trenger.
Litt offtopic.

Men jeg kan ikke komme på en bedre drink enn Cola + Jack Daniels, blanda etter øyemål. Med styrke alt etter dagsformen
Sitat av UniQe
Koster 25kr for 0.33 i Norge 25+25=50kr og 0.33+0.33=0.66 som er ca 0.70+ 10kr i bilett ditt, så blir det faktisk dyrere
Vis hele sitatet...

Koster 25 kr for 0.25 i Norge. Altså 0.25 l * (3*25kr) = 0.75 l 75 kr...
Sitat av okaminaru
I mine øyne, burde man være ganske flink for at det skal være noe vits å begynne å blande ut sprit. Hver gang jeg har prøvd, har det endt med at jeg har helt ut resultatet i vasken :/
Vis hele sitatet...
!.... Send det i posten til meg neste gang!! Selv om jeg foretrekker å downe sprit da... Helst hele glass og ikke bare shot-glass!

Godt sagt Kalakov!
Drikker bare hb når jeg er ute.. i blandt øl da. Men pleier å blande dette:
2 deler hb
2 deler Roses Lime
1/2 del sweppes agrum
1/2 del tom collins
spruter litt med sitron etterpå.(den gule sitronformede flaska)
Smaker kansje litt surt for noen. Men shot dette ned så går det smooth. Kjenner ikke sprit smaken omtrent

Prøv dere litt fram m mengden sprit. Kan bli for mye for noen.
Sist endret av Tullen; 23. desember 2005 kl. 02:07.
Vodka
Grenandine
Appelsinjuice eller Tropisk nektar
Knust is

Dette er helt utrolig godt. Det dreper spritsmaken noe sinnsykt.
Kan gjerne ha 50/50 med sprit og resten

Den beste Grenandinen jeg har fått tak i er: Tropic Granadina Rives
brus og vodka, ferdig med det.
det meste kan brukes som substitutt for rusbrus, feilen alle gjør er at dem blander for sterkt.
OG styr unna HB, kjøp en av de billigste vodkaene ¨på polet, koster 205 for ei helflaske og holder til en bra fest det! Ikke kjøp kalinka, er trasig sprit
205?
1L absolute koster da 357, hvis jeg ikke tar feil...
En helflaske er ikke 1L

og du får f.eks en helflaske Schpaa for litt over en 200 lapp på polet.
kom på hva vodkaen het, den heter dvorek, koster 205 og smaker helt greit i forhold til de dyrere.
Personlig liker jeg best vodka med is.
Men en god, enkel og billig variant er vodka med grapefruktjuice og sprite (her skal det bare til med en dæsj grapefruktjuice på toppen.)
hva er galt med hb? så lenge du vet hvem som lager det, og ikke kjøper d av en hvilkensomhelst, så er da hb greit? drikker d hver helg..
Hjemmebrent kan bli fantastisk god den og.
Jeg pleier somregel å blande med hb jeg har laget selv.
Denne blir brent mange ganger. Ofte opptil 5 ganger og da tror jeg nok den er bedre til drinker hvis man vil unngå spritsmak i drinkene
men guta da! har dere aldri drikki mountain dew eller hva faen den brusen heter? det smaker smirinoff ice (rød) uten alkohol... og hva gjør vi med det? vi blander i smirnof! tata...!
Mountain Dew? Det smaker jo ikke smirnoff ice. Har aldri blannet den med sprit før da. Knansje det blir samme smaken..
jeg syns det smaker smirnof ice... men jeg har ikke drukker særlig mye med ice da...

edit: uansett så er mountain dew perfekt å drikke seg pære full på visst du blander det med jeger... gikk på det hele helga på russetreffet i lillehammer... 2 helflaska jeger og x antall liter med mountain dew og sprite gjorde susen!
Sist endret av andreas_dohl; 26. desember 2005 kl. 18:22.
Mountain Dew smaker rusbrus uten alkohol(ikke det at man kjenner de usle 4,5 prosentene i rusbrusen anyways..)

menne... noen som husker de gamle brusmaskinene? puttet bare glassflaske med vann+smak eller no sånt i maskinen så ble det tilsatt kullsyre osv... hadde vært arti å prøve med litt brennvin
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ein bra mix er:
isbiter
appelsin (2-3 båter)
vodka (eventuelt 96) 1/4
swepeer (eller korleis d skrivest :S) 2/4
sprite 1/4
sitronsaft, noen dråper
ta allt i mixeren og mos det.
visst du skal ha det litt profft så frys ned glaset du har det i. (dypp det i vaten og frys det)
mye bedre å blande schweppes lemon + litt battery og evt en dråpe eller to med sitronsaft og orntlig smifnoff vodka fra polet enn å drikke den Smirnoff ice'n.. hvis du ser litt nærmere på flaskene står det på vodkaen: 3x destilled 10x filtered.. og på ice'n står det bare 3x filtered.. pluss at ice'n er altfor svak..

edit: glemte isbiter.. det er jo nesten like viktig som vodkaen:P
edit2: møkk, skulle han laga en ny tråd da ? den er jo ikke mer enn et halvt år gammal så jeg skjønner ikke problemet
Sist endret av Sindre; 18. mai 2006 kl. 22:37.
Du hadde jo en gang Bawls Guarana som smakte ganske likt Black Ice. Så var det vel en Fanta sort for ett års tid siden som hvertfall hadde noenlunde samme farge som iceen. tror det var fanta, falske med blå kork...

men jeg spør meg, hvorfor ikke bare mekke vin? Smaker godt viss du får det til, og er billigere enn det meste...
Tips: Ikke dra opp gamle tråder

Når jeg først er innom tråden kan jeg vel likegodt bidra litt før jeg tusler bort til vinduet.

Vodka + battery + sprite funker greit (liker egentlig ikke å blande men anyway)
vodka + fanta (appelsinbrus generelt) funker heller dårlig
Sitat av møkk
Tips: Ikke dra opp gamle tråder
Vis hele sitatet...
Bedre det enn at de starter nye Viser jo bare at noen faktisk klarer å søke...
Sitat av CoDEmASTeR
Bedre det enn at de starter nye Viser jo bare at noen faktisk klarer å søke...
Vis hele sitatet...
Jo kanskje det

Tilbake til topic igjen:
Exp: Den fanta'n du tenker på, var sikkert en som kom om sommeren? Blått klister? Tipper det var den med en blå plante... Mountain Rose? Hmmm... Noe jeg mener å ha hørt på rusmiddel forumet.. Sorry husker ikke
Shotte vodka med fanta til å skylle ned med funker fint...

En annen drink verdt å teste er jo jägermeister + battery... mmmm
Dere kan jo prøve å riste ut kullsyra fra brusen, kan være det blir litt bedre
jeg fikk hjemmelaget mjød fra bestemor som egentlig var til julemiddagen, nå ligger alkoholprosenten på 16%