Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 992
Hei mine kjære freaks,
jeg er fanatisk steampunkfan og lurte på om noen kjenner til noen gode steampunkspill. helst platform eller spaceshipshooter men alt går greit
Vell du har jo stormvinds på kongregate
bioshock 1 og to samt metro 2033. fantastiske spill alle tre.
oddworld spillene
Dishonoured kommer jo ut snart...
Bioshock og Final Fantasy VI!
Arcanum!
Minner mye om fallout 1 og 2, bare at det er satt i et steampunk-univers der det også finnes magi.
Jævlig dypt spill du kan spille igjennom flere ganger og stadig oppdage nye ting.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Arcanum definitivt. Bør testes!
Thief 1 og 2.
Limbo er også gøy.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Når ble thief 1 og 2 steampunk? Har jeg gått glipp av noe?
Sitat av aricz Vis innlegg
Når ble thief 1 og 2 steampunk? Har jeg gått glipp av noe?
Vis hele sitatet...
Thief: The Dark Project is a 1998 first-person stealth game developed for Windows by Looking Glass Studios and published by Eidos Interactive. Set in a medieval steampunk metropolis called the City, the game follows Garrett—a thief trained by a secret society—as he undertakes missions to steal valuables.
Kan limbo regnes som steampunk? Det er i hvert fall utrolig gøy, og ikke minst vakkert.
Vet ikke hvor mye steampunk som må være i spillet før du vil spille det, men Skyrim har flere steampunk-inspirerte huler laget av dvergene ;P