Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1083
Hvis dere ser helt nederst her: http://www.supermarie.net/
Der finnes den en « Forrige-knapp, som gjør at man kan bla seg bakover i arkivet. Noen som aner hvordan man koder det? Skulle gjerne hatt det til å fungere på blogg.no.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Bloggen du lenker til er Wordpress. Tipper det er en innebygd funksjon. Ellers, om det mot formodning ikke skulle være slik: Google noe som «wordpress how make backbutton» (jeg har mine tvil om at supermarie gjør annet enn å tweake en template tho).

Om du ikke vil bruke WP kan du google noe som «how make back button blog».

Ønsker du å lage din egen programvare for blogging?
MFV
Trådstarter
Ja, veit det er wordpress, men trenger noe til blogg.no. Har søkt på det, men finner ikke noe som funker.. :/ Burde jo være mulig. Vil helst kunne bla tilbake i de blogginleggene jeg allerede har
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kutt ut blogg.no, bruk en hundrelapp i året på host1.no og sett opp wordpress. Langt meir fleksibelt, og langt større muligheter til å få det slik du vil.

Nei, det er ikkje det svaret du er ute etter. Vil du ha det svaret du er ute etter får du kontakte support for blogg.no
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er jo linker til arkivet helt nederst, i standardmalen til blogg.no?

I tillegg kan du bruke css for å vise flere innlegg pr side.
Sist endret av Ond^Sofa; 31. mars 2011 kl. 23:11.