Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 734
Hei. Jeg spiller world of warcraft, men forrige tirsdag og nå idag har jeg fått feilmeldingen "Login server down. Please try again later" når jeg prøver å logge inn, og at hvis problemet fortsetter må jeg kontakte blizz.
Jeg har søkt litt rundt om kring, men finner ikke ut av om det er noe JEG kan gjøre for å fikse dette, eller om jeg bare må vente? Forsto det slik at noen får dette problemet når serverne er nede i USA, men sto litt forskjellig.

Og dette er første gangen jeg starter en tråd, så beklager om jeg gjør noe feil.
Har du prøvd å kontakte Blizzard, slik du fikk beskjed om?
Gå inn i world of warcraft mappen, data, US, realmlist.wtf
Hvis det står noe annet enn dette så bytt det ut med det her.

set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist us.version.worldofwarcraft.com

Du spiller us altså? hvis ikke så bytter du ut us med eu.
Enkelt og greit; loginserveren har problemer..
Gi det 5-10minutter, og de er som oftes oppe å kjører igjen..
du kan også ta en titt på technical forumet, mest sansynlig at noen har samme problem og at det er 10x poster som handler om akkurat det, og ja loggin serverne har hvert litt ustabile i det siste
Du har fått den feilmeldingen hele to ganger på to uker?

Step-by-step:
1. Reis deg opp fra stolen
2. Gå ut.
3. Solved! Når du kommer tilbake vil sannsyneligvis login-serveren være oppe igjen.


http://www.wikihow.com/Break-a-World...raft-Addiction
Trådstarter
4 0
Har ikke gidda å kontakte blizz, siden det tar evigheter å få svar.. Det jeg lurte på er om noen har hatt samme problem, og greid å fikse det selv.

Realmlist har jeg sjekket, og der er alt i orden..

5-10 min funker ikke, sist tok det 5-6 timer >.<

Lette litt på forum, men alt var fra 2009 eller gamlere, og alle sa at problemet forsvant etter hvert.

Prenix, om jeg sitter inne i en stol har ikke noe å si, jeg lurte på om det er noe JEG kan gjøre for å fikse dette. Hva du eventuelt mener om wow og dataspill har ikke noe å si. Om jeg velger å sitte inne og spille wow er det min sak.
Sitat av neptre Vis innlegg
Prenix, om jeg sitter inne i en stol har ikke noe å si, jeg lurte på om det er noe JEG kan gjøre for å fikse dette. Hva du eventuelt mener om wow og dataspill har ikke noe å si. Om jeg velger å sitte inne og spille wow er det min sak.
Vis hele sitatet...
Ja, du kan gjøre noe for å fikse det, det er å slappe av, gå ut, og vente til den er oppe igjen. Blizzard må da få lov til å drive med vedlikehold av sine servere uten at de små begynner å klage hvis de får en halv dag med nedetid.