Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1010
hei. jeg lurer på om noen av dere som røyker noen gang har sett en hvit dame i hvit kjole, nesten som et spøkelse dukke opp en mørk kveld? har opplevd dette hvor andre ikke så henne. og det er også andre kamerater som har sett det samme uten at jeg har sett det. grunnen til denne er at en kamerat av meg så noe idag og fortalte det, derfor begynnte vi å snakke om at jeg å så det. jeg så det i en skog på vinteren på en felltur. kameraten min så det ved et vann i en mørk skog for litt siden!
Hei. ja jeg har sett det. jeg har alltid lurt på om jeg så syner eller ikke. men nå vet jeg jo at jeg ikke gjorde det (kanskje)
Du har ikke sett noen "dame i hvitt". Du har bare innbillt deg det i rusens øyeblikk.

- Min teori.
Creepy,..
Det har jeg aldrig opplevd, Men har skjedd at jeg plutselig har trudd at det satt en ved sidna meg, så har jeg snudd meg og begynne og snakke til (personen) som ikke er der.

Etterfulgt av noja.
det går jo en historie i mediene nå om tre personer som satt ved en strand en sen nattekveld. så etter litt ringer de politiet og ber om politibeskyttelse fordi de "så" tre hvite menn som kom opp havet!... da politiet kom ble det funnet stoff for ca en halv million kr.. så man kan jo lure.. kjøpt inn stort kvanta og satt seg ned for å teste varene..

Mener du nå at du ser en dame i hvitt i fokus eller i sidesyn, kan du fokurere på denne dama?
Har opplevd rare ting i sidesyn\ute av fokus, svart panter som kommer mot meg, kjæmpeedderkopp, "spøkelse", men prøver jeg å få de i fokus forsvinner de.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det er ikke bare en historie i mediene, det er fakta!
Saken er slik at disse personene hadde stjålet disse varene fra en annen, og reiste ut på hytte mest sannsynlig for å skjule seg.
De har garantert begynt å bruke varene, og ettersom det var snakk om Rohypnol( 9000. stk ), Amfetamin ( 314g. ) og Hasj ( 23,7 kilo )..
Blandingen mellom speed og rohypnol flere dager i strekk kan lett føre til at man blir kraftig paranoid og ser syner.
Det jeg i midlertid ikke forstår er at:
Hadde jeg sittet med så store mengder dråger, vil jeg tro jeg hadde vært mer redd for politet en små hvite menn.. Latterlig!
I tillegg tystet de på andre og involverte flere og feile personer, som ryktene sier nå så er det visst "en smule" pes for han "hoved(tyven)mannen"..
Jeg har i midlertid ingen ting med/i saken å gjøre, jeg forteller ut i fra hva andre har fortalt meg..
Informasjon og tall fra beslag fikk jeg her i fra.
Ryktene skal ha det til at det var snakk om mindre mengder en det som er beskrevet.
Jeg vet hvem denne typen er, men kjenner han langt i fra heldigvis.. Jeg gikk på skole med han for 7 år siden, men har aldri likt fyren..

Ellers så synest jeg at hele posten til tråd åpner er flåsete, og urseriøs!
Sist endret av spQ; 21. mai 2006 kl. 13:04.