Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1152
Er det trygt å skyte doble hvite flunitrazepam? Ser ikke ut som de løser seg ordentlig opp i vann. P.S. Det haster..

-edit- og er det noen som veit hvordan jeg kan få løst det opp? sitronsyre?
Sist endret av Tromd; 14. mai 2006 kl. 19:58.
en jeg kjenner pleier å gjøre det... gjort det mange ganger, men jeg vet ikke noe mer om det ;O
Trådstarter
9 0
kan ikke du ringe han og spørre hva han løser det opp i da ?
mener han har sagt det var vann
har ikke nye nr...
Trådstarter
9 0
har jo prøvd med vann da, hehe, men det løser seg ikke ordentlig opp.. takker for svar uansett! stikker ut og leiter etter noe annet nå.
gidder ikke å advare deg om hvor dumt det er. bare skrive dette.
Trådstarter
9 0
det trenger du ikke heller. ellers takk. jeg er bare vant til de grønne..
sikkert for sent, men det funker fint det, UTEN sitronsyre el.l og, bare kok dem leeenge så løsningen blir KNALLgul..! bruk mange pumper vann for det koker bort en del.. men virkestoffet er i det gule så slapp av... syns forresten det funker bedre å spise de jeg da, men hver sin smak...
Du må legge pilla/pillene i skjeen og tilsette vann da dette koker tar du en rørepinne og rører legge en bommulsdott i skjeea og trekker den inn i sprøyta gjennom dotten. Uansett vil ikke anbefale deg sprøyte, spis dem istedenfor
Hvorfor ikke sprøyte ? Pga "neste step er minus" .Virkningen må jo inntre raskere og sterkere når pilla ikke må igjennom systemet.