Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1015
Hei. Har en gammel tv uten Bluetooth og ørepropper fra Jabra. Finnes det noen måte å få dette til å snakke sammen slik at jeg får tvens lyd i proppene?
Sist endret av 567; 14. november 2023 kl. 21:24.
Du må kjøpe bluetooth transmitter.

https://www.komplett.no/product/1214...E&gclsrc=aw.ds

https://www.avxperten.no/bluetooth-transmitter/
Sist endret av something; 14. november 2023 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
567
Trådstarter
13 1
Tusen takk, beklager - men er det nok med den fra komplett eller må jeg ha en av de andre i tillegg? Lydkvalitet er ikke nøye da jeg bruker de på tredemølle
Hmmm, det skal være nok med den fra komplett siden alt den gjør er å sende signaler trådløst fra TV til ørepropper. Men den fra komplett er en av de billigere variantene.
Sitat av 567 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Gi gjerne en tilbakemelding om hvordan det funka når du får den. Jeg står ovenfor samme problemstilling
▼ ... over en uke senere ... ▼
567
Trådstarter
13 1
Hvordan kobler man denne til Jabra uten et display egentlig? Får ikke tven til å bli displayet? Tlf kobler man sammen med en app og i bilen med bilens display.
Funker det ikke å gå inn på bluetooth innstillinger og velge bluetooth transmitter og så velge jabra?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Slik manualen forklarer:

Det er liten sjans at andre enheter står i paringsmodus innenfor rekkevidden, så det skal nok gå bra å pare "i blinde".
567
Trådstarter
13 1
Etter å ha blitt fortalt i øret av Jabraproppene "to connect, go to your phone and select the device you want to connect" ca 100 ganger holdt jeg på å gi opp. Så sa stemmen plutselig "Connected!". Tusen takk for hjelp!