Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 595
Hei, jeg kjøpte denne forrige mandag(14 august), for 11 999 kroner. Nå koster denne 13499 kroner plutselig:

https://www.power.no/data-og-tilbeho...87296/#reviews


Kort fortalt: er j*vla fornøyd med den! Den har blant annet NVIDIA® GeForce RTX™ 4050 6 GB som gjør at jeg kan game også på den, deilig!


MEN, så ser jeg en annen pc som er IDENTISK lik som min, eneste forskjellen er at denne har NVIDIA® GeForce RTX™ 4060 8 GB:

https://www.power.no/data-og-tilbeho...87298/#reviews

ikke nok med det, men så er denne billigere enn min? Hva i all verden skjer her?

Skal jeg returnere min tilbake til power og heller gå for denne?
Ja de er helt like. Det har nok blitt et lite tilbud på den ene med 8 gb ram siden du kjøpte din. Det er jo bare 700 kr forskjell men som utgjør litt mer gb på skjermkortet. Du kan jo ringe de og spørre om du kan bytte den inn i den andre utgaven? Eller så tror jeg ikke du vil merke så mye forskjell på det når du gamer.
Forskjellen er nok ikke så stor nei, men lurer fortsatt på hva grunnen er. Det må ligge noe bak dette?
Sitat av kingkentyy Vis innlegg
Forskjellen er nok ikke så stor nei, men lurer fortsatt på hva grunnen er. Det må ligge noe bak dette?
Vis hele sitatet...
Den med 4060 er på tilbud, det står jo i annonsen du linker til.
Hva faen snakker du om? Du skriver selv at du betalte 11 999,- for din, mens den nederste du linker til koster 12 999,-. Det er tusen kroner mer det..

Ellers så er det ganske vanlig at butikker kjører kampanjer på produktene sine fra tid til annen.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hva faen snakker du om? Du skriver selv at du betalte 11 999,- for din, mens den nederste du linker til koster 12 999,-. Det er tusen kroner mer det..

Ellers så er det ganske vanlig at butikker kjører kampanjer på produktene sine fra tid til annen.
Vis hele sitatet...
Ja, fordi jeg fikk den på 11 999.

Var det noe du ikke forstod her?
Sitat av kingkentyy Vis innlegg
Ja, fordi jeg fikk den på 11 999.

Var det noe du ikke forstod her?
Vis hele sitatet...
Ja. Du tror 11999 er mer enn 12999. Det er motsatt. 12999 er mer en 11999, så du har ikke tapt noe som helst.

ikke nok med det, men så er denne billigere enn min? Hva i all verden skjer her?
Vis hele sitatet...
Du kjøpte pcen din på kampanjetilbud.

Men benytt angrefristen du og bytt.
Sist endret av IneartheDx; 26. august 2023 kl. 18:02.