Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1101
Kjøpte forrige uke en pk 2 gram med denne røykemixen fra everyonedoesit, og den skal vissnok gi en mild hallusinogen effekt.


Experience Vortex - Enjoy the view, which has been touted as a viable alternative for people seeking a salvia like experience. Although significantly less intense, Vortex is potent and effective. Enjoy a spacial shift in perception unlike anything you have tried before.

Søkte etter rapporter/erfaringer rundt omkring, men fant så og si ingenting.

Så nå lurer jeg på om noen har erfaringer med dette?


En annen ting jeg også lurer på, er om de røykemixene fra everyonedoesit har noen funk i det hele tatt? Tenker da spesielt på de Neder blendsa, Pre-rolled Cactus cones, og de andre i "Experience"-serien.


Kom forresten over noe annet i tillegg:


"Cohoba Divinorum is a potent blend of Amanita muscara X20, Blue Lotus X20, Wild Dagga X20, Kratom X20 and Damiana Extracts.
Cohoba is ceremonial incense used by Sadhus to help the mind, body and soul to relax."
Sist endret av Kaput; 1. mars 2012 kl. 03:31.
Kaput's Avatar
Trådstarter
Pffft.... nei vel





Kake til den som svarer først!
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Damiana har en avslappende effekt som hjelper deg med å få flere og mer livlige drømmer. Jeg drikker en kopp med damiana-te hver morgen og en om kvelden før jeg legger meg, og det funker flott! Det er alt jeg vet
Bestillte 3 pre-rolled cactus cones for en stund siden. Til tross for at de innehold nesten like mye nikotin som en vanlig sigarett, og at jeg ikke bruker nikotin til vanlig, kjennte jeg ingenting. Selv om jeg hold røyken vel å lenge på tom mage...

Imo er det masse bull de selger der..