Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1042
er nå 22 år gammel og pretty much sluttet og få kviser men har bygget seg en del arr i ansiktet fra 16 år, er ikke så ille at jeg ikke kan leve med det men påvirker mine sosiale egenskaper litt unødvendig, er dette noe jeg kan ta opp med fastlegen for laser-behandling og hva kan prisen bli ca?
Jeg ville snakket med fastlegen. Arr er vanskelig å fjerne. Mitt råd er å heller jobbe med å bygge selvtilitten din opp, for det er det som er det faktiske problemet her. Ikke arrene. I tillegg kommer bedre selvtillit til å ha mange flere positive reaksjoner.

Jeg har lite tro på at behandling av arr, plastikk operasjoner har noe som helst innvirkning på hvordan man oppfatter seg selv. Etter endt behandling vil ikke selvtilliten automatisk være bedre og ofte finner man nye grunner til hva som er galt. Havner fort i en vond sirkel slik.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Jeg ville snakket med fastlegen. Arr er vanskelig å fjerne. Mitt råd er å heller jobbe med å bygge selvtilitten din opp, for det er det som er det faktiske problemet her. Ikke arrene. I tillegg kommer bedre selvtillit til å ha mange flere positive reaksjoner.

Jeg har lite tro på at behandling av arr, plastikk operasjoner har noe som helst innvirkning på hvordan man oppfatter seg selv. Etter endt behandling vil ikke selvtilliten automatisk være bedre og ofte finner man nye grunner til hva som er galt. Havner fort i en vond sirkel slik.
Vis hele sitatet...
Riktig =) tanken har truffet meg om det så er ikke bestemt på behandling bare en tanke som traff
R.i.p 23.04.2021
Roacutan. Må adde til at det legemiddel har ført til flere dødsfall ang selvmordstanker.