Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1036
Hei freakere har noe jeg lurer på om MDMA.

Jeg har tatt dette ca 6 ganger i løpet av de siste 6-7 årene, og sett at jeg reagerer annerledes på stoffet enn andre som også har tatt av samme batch.
Det kan være verdt å nevne at jeg er på autsimespekteret og misstenker at jeg kan ha ADD/ADHD.

De jeg har vært med har blitt gira, villet gå rundt, danse osv, mens jeg reagerer med å bli trøtt, gjespe mye og låst til sofaen. Mye som hvis man har fryktelig god bønne eller noe.

Har dere noen tanker om hva dette skyldes? Er det eventuelt noen andre med ASF eller ADD/ADHD diagnoser som har merket at dere reagerer annerledes på dette?

Jeg tror ikke det er stoffet i seg selv som er dårlig da andre har fått normal respons på det, men disse personene har ikke noen diagnose som er kjent for meg hvertfall

-Mrs420
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Har ikke svaret på spørsmålet ditt dessverre, men har hørt om flere med ADHD som også opplever at de blir mere «chill» og avslappet på MDMA... Rart.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du har adhd kan det være stoffer mollyen er blanda ut med du blir sånn av, amfetamin for eksempel typisk adhd respons.
MDMA er også litt sånn det du gjør det til. Sitter du på sofaen er det superdigg, reiser du deg opp og går litt rundt så var plutslig det tingen, osv Prøv å gjør litt forskjellig ditt og datt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du har adhd kan det være stoffer mollyen er blanda ut med du blir sånn av, amfetamin for eksempel typisk adhd respons.
Vis hele sitatet...
Mulig men når jeg har tatt amfetamin så får jeg energiboost og blir sykt effektiv, så egentlig stikk motsatt av meg på molly 😜
Helt vanlig å Steine ut på M. Folk er forskjellig. Det gjelder alle stoffer. Folk reagerer forskjellig på forskjellige stoffer. Tror ikke du skal tenke så mye over det og heller gi with the flow
Anonym bruker
"Fattig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg har setting alt å si, er jeg hjemme med venner så blir jeg alltid chill og sløv, er jeg ute på byen eller på allnighter, så blir jeg jævlig gira. Føler at innstilling har mye å si, prøver jeg å gire meg selv opp, så blir jeg sykt gira
Jeg pleier ofte å bli superchill på mdma og bare ligge og, faktisk rulle. Ser på andre folk at det virker vanlig også.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har noe ADD greier diagnosert og kan ikke si at jeg har blitt partyløve på mdma. Blir veldig avslappet og setter meg ned å gjesper og strekker meg som føltes sykt deilig. Veldig koslig Av aduvanz får jeg derimot ganske mye energi og har lyst til å bevege på meg.
MDMA alene ga meg heller ikke så mye energi. Riktig dosering kan også ha enormt mye å si for formen. Og settingen.

Det er først hvis jeg kombinerte mdma med amfetamin jeg kunne holde på med 'festing' i timesvis.