Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1744
Vis jeg er på behandling og tar winstrol vil de kunne se det på urinprøven som blir sendt in på lab ? Eller må de se spesifikt etter det? Winstrolen er i pille form om det har noe og si
Finner ikke winstrol på vanlige rusprøver
Selv når det sendes til lab på utvidet søk?
Hvilken behandling er det snakk om? Er du i rusbehandling?
Vist eg ikke tar helt feil er vell winstrol en form for anabol steroider, dette vil vell ikke komme opp på en prøve der de tester for rusmidler.

Ganske sikker på de må spesifikt se etter det ja, noe de ikke vil gjøre vist du ikke nevner får legen at du bruker winstrol.

Utvidet prøver er ganske dyre, de vil ikke bruke penger på det vist det ikke er mistanke.
Ja er rusbehandling. Ayt men det er jo Heilt konge. Skal bli biff jeg da
Kan hende de sjekker der der også. Jeg ble iallfall grundig undersøkt, ikke bare for rus men generelt hele kroppen. De tar sikkert blodprøver av deg for å sjekke generell helsetilstand og om du bruker winstrol ser de jo at endel verdier som f. eks testo er litt ut å kjøre.
Ja stemmer da skal det tas i vurdering. Men de ser ikke det utifra urinprøver iallefall? Takk for svar alle sammen
De testa meg flere ganger når jeg var innlagt 7 mnd i 2017. Han ene som jobba der og som trente mye selv, fikk vertfall bevist at det er mulig å vokse mye uten å dope seg. Har aldri vært så sterk som da jeg var innlagt. var vel oppe i 125kg x 11 reps i benken blant annet. Er sikker på det kom av at jeg kun trente annenhver dag, så jeg fikk restituert meg skikkelig.
Men du brukte ikke? Kroppsbygning har endel og si om hvor stor man kan bli uten doping
Nei, har aldri dopet meg, men de siste typ 4-5 årene har jeg gått på TRT, dog aldri mer enn terapeutisk dose. Som i mitt tilfelle er 1ml a 250mg enanthate pr 3 uke. Kom ikke dit utrent heller akkurat, hadde 17 år med styrketrening bak meg når jeg kom dit. Har bare aldri vært så sterk som når jeg var innlagt. Det likte ikke den kvinnelige legen som hatet styrketrening og alle menn med muskler, eller han andre jeg siktet til som jobbet der.
Ah forstår. Er jo bra du ikke brukte noe mtp mistanken fra ei fitte
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Ja er rusbehandling. Ayt men det er jo Heilt konge. Skal bli biff jeg da
Vis hele sitatet...
Du blir ikke biff av winstrol lol
Anonym bruker
"Trekantet Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må kjøre Testo som base Mann. Hva gjør du?!?
Det er jo anabolt samtidig som fett brennende. Muskeloppygning og oppstramming av kropp
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Det er jo anabolt samtidig som fett brennende. Muskeloppygning og oppstramming av kropp
Vis hele sitatet...
Glhf
Sist endret av Kailua; 19. januar 2021 kl. 11:48.
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Det er jo anabolt samtidig som fett brennende. Muskeloppygning og oppstramming av kropp
Vis hele sitatet...
Det er ikke akkurat det mest anabole steroidet. Hadde heller kjørt på med kun testo. Winstrol alene høres ut som waste/mangel på kunnskap.
Sist endret av NokErNok; 19. januar 2021 kl. 12:07.
Du må kjøre en test base med winstrol. Du trenger østrogen, visst du er på behandlig og ikke kan ha nåler skaff deg dbol og ta det i en lav lav dose på 5-10mg, det gir deg ihvertfall noe østrogen. Pikken din vil slutte og funke snart og du vil få mye ledd smerter.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 20. januar 2021 kl. 17:57.
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Ja er rusbehandling. Ayt men det er jo Heilt konge. Skal bli biff jeg da
Vis hele sitatet...
"biff" på winstrol. ok. Enjoy your sides.