Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1480
King of Spooning
Acidous's Avatar
Noen som veit om gode techno, trance, acid, house låter og artister, hvor de IKKE bruker over halve sangen på en intro?

Låter jeg ikke er ute etter er de som går dunk-dunk-dunk-dunk-dunk i ett minutt, og så blir det dunk-shikka-dunk-shikka-dunk-shikka i enda ett minutt.. Og deretter dunk-shikka-pssschh-dunk-shikka-pssschh-dunk-shikka-psssschh i ENDA ett minutt, og så kommer det kanskje ett halvt minutt til ett minutt med noe fett og så er det ett par minutter med avslutting/nedkjøring av låta.

Noen som veit om noe?
Om du hører på Neradio eller blar i deres databaser så vil du finne og høre veldig mye techno og trance.
Sjekk ut Pascal F.E.O.S. - ufattelig bra melodiøs techno..

PS: kule lydeffekter i posten din!
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Sitat av pecado
Sjekk ut Pascal F.E.O.S. - ufattelig bra melodiøs techno..

PS: kule lydeffekter i posten din!
Vis hele sitatet...
Kom ikke på noen bedre måte å beskrive det på.
Litt overdreven bruk av onomatopoetikon kanskje
Neida, sånne som deg skaper et levende og morsomt norsk! Hør på Pascal FEOS! Kanskje jeg har flere gode råd etter hvert?!
kan anbefale ein sjanger med mykje god Hardcore som går rett på sak med fengande rytmer og vokal.

Hardcore trance!

Fergus Mayhem - Tale Control (CLSM remix)
Sy & Unknown sin remix av Ian Van Dahl - Inspiration

der har du eit eineståande eksempel.
Hvis du er på jakt etter sanger som begynner med en gang, få tak i radio editen av sangen. Jeg personlig liker trøkket og oppbyggingen de fleste club remixer har.

Ta en titt inn på www.di.fm og hør på de forskjellige kanalene. Det er ordentlig up to date music. Å gud jeg elsker trance

Ray Burton And Titus - secrets (radio edit). Litt old, men fet.. Ikke så old forsåvidt
Alphazone er nice
Gå på: http://www.djwitek.prv.pl/ og sjekk under mp3....Der legger de ut jævli mye musikk....Finner masse nytt og bra der!

Her er foresten også et par gode låter:
Above & Beyond Vs Andy Moor - Air For Life
Dj Axis & Kate Leasing - My Love (Headshakerz 2007 Remix)
Evermore - Its Too Late (Dirty South Remix)
Fonzerelli - Moonlight Party
Groove Factory - Euphoria
Offer Nissim feat. Maya - Alone
Ramon Zerano - Today (Mainfield Remix)


Alle god låter syns nå jeg
bruk (f.eks) bare nero wave editor å fjern "dunk dunk'en" i starten av sangene hvis du ikke liker dem.

sjekk pm forresten trådstarter.
Global Deejays Vs Benny Benassi - San Fransisco Dreaming (Musical Racket Mix)
Dj Roxx - Weekend has come (Hyperforce R
Asian Monkeys - My happy ending (E-Winter Radio Mix!)
Dj Tsar 404 - Prisonwall

Fjompadonk - Pipp pipp dutt pjoink
Fjompadonk - Pipp pipp dutt pjoink (Sommer flippymix)
Fjompadonk - Pipp pipp dutt pjoink (Vinter remix)
Fjompadonk - Pipp pipp dutt pjoink (Flippytyfloppy h4rdc0re deathacid mix)
Sist endret av catolh; 30. mars 2007 kl. 17:30.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det meste av Armin van buren og Markus Schulz, de legger ut nye mikser konstant, bare sjekk en eller annen torrentside.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Sitat av Acidous
Låter jeg ikke er ute etter er de som går dunk-dunk-dunk-dunk-dunk i ett minutt, og så blir det dunk-shikka-dunk-shikka-dunk-shikka i enda ett minutt.. Og deretter dunk-shikka-pssschh-dunk-shikka-pssschh-dunk-shikka-psssschh i ENDA ett minutt, og så kommer det kanskje ett halvt minutt til ett minutt med noe fett og så er det ett par minutter med avslutting/nedkjøring av låta.
Vis hele sitatet...
Haha, nydelig beskriving:P
Anbefaler Global Deejays Vs Benny Benassi - San Fransisco Dreaming (Musical Racket Mix) som frgz skrev.
Er noen gamle, men alkivell bra:

Toonie - Kick It
Dj Satomi
Yoji Biomehanika - Hardstyle disco (Original mix)

Prøvd å hold denne tråden oppater nå da, liker sånne sanger
Kan slenge på noen flere:

Pulsedriver - The Whistle Song (Short Mix)
Pedro Del Mar - Feel (DJ Shahs Original Club Mix)
VA - tiesto theme from norefjell dj jan and christophe chantzis mix (denne er magisk, ambient/electro like)
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Anbefaler DJ Lama: http://myspace.com/lamadj

Jeg liker: Public Domain - Operation Blade, men vet ikke om dette er deres smak innen trance.
Syns også at Faithless har mange bra låter.
Prodigy har også en del
Sist endret av tobbe666; 30. mars 2007 kl. 21:04.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Takkar og bukkar og slekkjer på skoa for masse gode svar :P
Jeg anbefaler deg å laste ned (eller kjøpe) de fleste av "trance voices" albumene.. Dem er sikkert noe for deg.