Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1007
Endelig fått tak i noe CBD weed og lurer på om andre vil anbefale eller har erfaringer å dele?

Skal rulle opp en nå, og veldig spent på virkningen.

Ser for meg at man blir perfekt avbalansert, men ikke sånn stimulert, paranoid eller dopaminert som man blir av thc

Rapport strax
Anonym bruker
"Ydmyket Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter spent på rapport! Hvilken strain?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
Heiv oppi 3-4 små kompakte buds.. røyker den ren.

Lukten var ganske kjip. Lite parfyme og kompleks aroma.
Minnet meg om bushweed, ruderalis, brickweed etc.

Fyrer opp....

Skal vi nå se..


Behagelig å inhalere, føles som en jay med lite funk i.
Merker nada, men føler meg chill og relaxed.
Ingen smerter. Ingen tåke. Ingen stein følelse.

Beroligende.

Terningkast 3, gi meg thc
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0% thc?

Kom med oppdatering asap er du snill!
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er kun CBD er det nok ingen ruseffekt og hente på det, hadde du vært plaget med smerte,insomnia eller angst hadde du nok merket noe��
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
ser ut som det er thc'en jeg liker.. uff
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle så gjerne hadd godsakerne du har! Sliter med diverse som hadde gjort underverker med CBD... Prøver å få det på resept
hvor mye CBD er det i weeden?
Om jeg hadde fått tak i CBD-weed så hadde jeg blandet det med sativa, for meg høres det perfekt ut. Har du prøvd det?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tak i dette latterlig billig, men fortsatt ikke verdt prisen som noe anna enn tobakkserstatning spør du meg. Blanda med en ren sativa, både hasj og weed, føltes bare ut som en vanlig hybrid. Dritkjedelig på egenhånd og hjalp minimalt mot både smerter, angst og insomnia. Overdrevet hele CBD-hypen, da man trenger flere hundre mg før angstdempende effekter inntrer (400-600) om jeg husker studien riktig.
Hvis den ser ut og lukter som dårlig weed har du fått dårlig cbd weed.

Opplevelsen du muligens leter etter får du med weed som har nærmere 10% thc og like mye eller mer cbd.

Og cbd weed fungerer bedre oralt. Dekarboksyleringen tar dobbelt så lang tid som når du dekarboksylerer thc.

Til mitt bruk er det best å spise cbd weed tidlig på ettermiddagen og så vape litt haze inn i mellom.
Sist endret av KnutAnkhAton; 6. september 2020 kl. 13:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.