Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 7506
Hei!

Greia er at jeg har tatt frøkna i å juge om forskjellige ting, og hun sier hun har en død tvillingbror som døde for noen år siden. Hun har en tatovering som hun sier til meg, og alle andre som spør, at er dedikert til den avdøde broren, men...

-Hun viste meg albumer fra barndommen hennes, men jeg så ingen bror. Noe jeg har stusset på nå i senere tid.

-Hun sa en gang søster isteden for bror, men rettet det fort til søsken.

-Hun lurte på om jeg kunne kjøre hun til gravplassen en dag, men at hun ville gå til grava alene og at jeg måtte sitte i bilen.

Jeg vil ikke konfrontere hu og si "det tror jeg ikke på" så jeg lurte på om det er noe form for register, kart eller noe i den duren for å finne ut hvem som ligger på gravplasser.

Takk på forhånd
Hvordan går det i det hele tatt an å være sammen med noen som du ikke med sikkerhet kan vite noe så grunnleggende om? Det høres jo helt sprøtt ut.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvordan går det i det hele tatt an å være sammen med noen som du ikke med sikkerhet kan vite noe så grunnleggende om? Det høres jo helt sprøtt ut.
Vis hele sitatet...
Første gang hun fortalte det så trodde jeg selvfølgelig på det , og det har liksom aldri vært noe vi har snakket om. Har lenge følt at jeg skulle sjekket det opp, men som jeg skrev over så ville jeg ikke konfrontere hu med det.

Har også i det siste lagt merke til et mønster med ande ekstreme løgner, så tenkte nå var det på tide å finne ut sannheten.
Du får bare la være å svare hvis du ikke vil, men jeg blir nysgjerrig.

Hvor lenge har dere vært sammen? Har du møtt familien hennes? Hva med barndomsvenner? I min verden så ville en slik sak vært avklart utover enhver tvil rimelig tidlig i forholdet. Det høres veldig rart ut at du aldri har sett et bilde, eller møtt noen andre mennesker som kjenner til denne tvillingbroren.
Har vært sammen med hun i ett halvt år, møtt foreldrene og noen få barndomsvenner. Det har vært i festlige sammentreff og ikke noe jeg har tenkt på å spørre om da.
Hun sa også en gang at det er noe de ikke snakker noe særlig om i huset.

Var jo fra mangel av bilder jeg først fikk mistanke.

Fant nå ut at det aldri har vært nr tvillingbror.
Sist endret av GrønnDress; 28. april 2016 kl. 18:02.
Fascinerende at det går an å finne på noe sånt. Høres ut som ditt exit cue.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Fascinerende at det går an å finne på noe sånt. Høres ut som ditt exit cue.
Vis hele sitatet...
Yeah, på sin måte.
Det er nok det ja.
Sitat av GrønnDress Vis innlegg
Fant nå ut at det aldri har vært nr tvillingbror.
Vis hele sitatet...
Husk at ikke alle dødsfall er registrert på den siden der da, så ikke basér deg 100% på nettsiden som argument. Står under "Ofte stilte spørsmål" at det forekommer at dødsfall ikke kommer med på siden deres, av diverse årsaker.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Husk at ikke alle dødsfall er registrert på den siden der da, så ikke basér deg 100% på nettsiden som argument. Står under "Ofte stilte spørsmål" at det forekommer at dødsfall ikke kommer med på siden deres, av diverse årsaker.
Vis hele sitatet...
ye, men hu ble konfrontert med det.
Det er mange som ikke er registrert på den siden. Søkte på et par stykker jeg vet hvor er gravlagt, uten å få opp noen treff.
Får litt Munchausen-vibber... når hun tar det opp, bruker hun det for å få sympati eller oppmerksomhet? De andre løgnene du snakker om, går det også på sykdommer eller traumatiske/ekstreme ting hun hevder å ha opplevd? Det høres ikke friskt ut, så hvis det stemmer at hun lyver så trenger hun jo hjelp.

Så nå at du hadde konfrontert henne med det. Hva sier hun om hvorfor hun lyver om slikt? Hvis du tror hun er syk tror jeg at jeg ville snakket med noen i familien hennes eller nærmeste krets, så de får sørget for at hun får hjelp. Så får du heller vurdere om du skal orke å være en del av det.
Sist endret av mollymus; 28. april 2016 kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mollymus Vis innlegg
Får litt Munchausen-vibber... når hun tar det opp, bruker hun det for å få sympati eller oppmerksomhet? De andre løgnene du snakker om, går det også på sykdommer eller traumatiske/ekstreme ting hun hevder å ha opplevd? Det høres ikke friskt ut, så hvis det stemmer at hun lyver så trenger hun jo hjelp.

Så nå at du hadde konfrontert henne med det. Hva sier hun om hvorfor hun lyver om slikt? Hvis du tror hun er syk tror jeg at jeg ville snakket med noen i familien hennes eller nærmeste krets, så de får sørget for at hun får hjelp. Så får du heller vurdere om du skal orke å være en del av det.
Vis hele sitatet...
Ja, hu mente at jeg ikke hadde noe grunn til å bli sur, og at til helga så skal hu ut å drikke med noen kompiser.
Sikkert ett forsøk på å oppnå makt.

Virker som hun er ute etter både sympati og oppmerksomhet. Har vært stunder hvor hun plutselig prater om "broren" og virker reelt lei seg., til f.eks diskusjoner (hvor hu har driti seg ut) og brukt andre ekstreme løgner til å sjokke meg. Får å snu på alt for så å få sympati. (f.eks: At faren hennes har slått henne. edit: går ut i fra at det er en løgn nå i alle fall, etter som de har et helt normalt far-datter-forhold)
Sist endret av GrønnDress; 28. april 2016 kl. 19:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Exit cue, definitivt. Sånne manipulerende kvinnfolk er _verste_ sort.


Du er sikkert glad i henne å alt det der, men kom deg bort. Du vil til slutt bli dratt ned av sånne mennesker.
Hun høres definitivt ikke frisk ut nei. Jeg ville nok også takket for meg, med mindre du er ekstremt dedikert. En person med såpass issues kan neppe fungere i et forhold uansett.

Om du melder din bekymring til familien hennes eller noen så kommer hun til å hate deg for det, men om du er glad i henne så er det er trolig til hennes beste likevel.
Hvis det er som du vinkler det her så kom deg laangt unna med EN GANG, før hu kjører deg i grøfta psykisk. Dette er soleklare anti-sosiale personlighetstrekk, som garantert kommer til å eskalere jo lenger dere har vært sammen. Slike mennesker er eksperter på å manipulere og kan få deg til å føle deg som verdens værste drittsekk hvis du prøver å komme deg unna.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Herregud så sprøtt! At det finnes folk som går rundt og lyver om sånne ting er for meg helt snodig.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Herregud så sprøtt! At det finnes folk som går rundt og lyver om sånne ting er for meg helt snodig.
Vis hele sitatet...
Ja, mest fordi det er løgner som svært sannsynlig vil bli oppdaget en gang.

TS forteller jo at det har vært andre grove løgner, så det kan jo hende at hun rett og slett lider av noe og kunne trengt profesjonell hjelp.
Kan godt se for meg at det er det første jeg ville bedt dama mi om å gjøre, fremfor å tenke exit cue.
OK, folkens - mange mener at TS bør dumpe henne, greit nok. Ingen vil holde det mot ham om han gjør det. Men nå er det sagt, mange ganger, og det trenger ikke å bli sagt igjen. Meldinga er gitt. Og TS har endog sagt han har mottatt den. Vi kjenner ikke flere detaljer enn de som er oppgitt, og verdien av rådene som gis på denne bakgrunnen er eksakt lik 0. Hva TS velger å gjøre eller ikke gjøre er hans egen sak. Velmenende råd er fint nok, men dette er bare repetitiv hyling. Slutt.
Sist endret av Myoxocephalus; 29. april 2016 kl. 17:26.
Sitat av Susa Vis innlegg
Det er mange som ikke er registrert på den siden. Søkte på et par stykker jeg vet hvor er gravlagt, uten å få opp noen treff.
Vis hele sitatet...
Samme her. Registreringen er basert på dugnads arbeid av frivillige som gjør dette. På min bestemor og bestefar sin grav var begge + bilde av gravsten. Andre slektninger var ikke listet engang. Men takk til Pope for linken!
Sist endret av downlow; 30. april 2016 kl. 02:27.
Sitat av downlow Vis innlegg
Samme her. Registreringen er basert på dugnads arbeid av frivillige som gjør dette. På min bestemor og bestefar sin grav var begge + bilde av gravsten. Andre slektninger var ikke listet engang. Men takk til Pope for linken!
Vis hele sitatet...
Ser f.eks at min tante ikke er der antakelig fordi hun ikke gravstein, men jeg vet hvor hun er gravlagt. Så en person kan f.eks være gravlagt i en minnelund uten at det står navn. I Oslo kan du søke her http://www.begravdeioslo.no/sok for å finne begravde, finnes sikkert lignende for andre steder i landet.
Fant som sagt ut at alt var kødd, og spurte om diverse andre ting var kødd. Noe som det var.

Sa at hun trenger hjelp. Hun sa at hun vet det, men ikke prioriterer det..

Til dere som lurer så er vi ikke sammen mer.
Sitat av GrønnDress Vis innlegg
Fant som sagt ut at alt var kødd, og spurte om diverse andre ting var kødd. Noe som det var.

Sa at hun trenger hjelp. Hun sa at hun vet det, men ikke prioriterer det..

Til dere som lurer så er vi ikke sammen mer.
Vis hele sitatet...
Velvel, man kan vel kanskje si at det var greit at det ble som det ble.
Håper også at du har det greit nå. Lykke til videre