Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2726
Først vil jeg beklage for terminologien. Jeg kan ikke alle disse forkortelsene og alt dette her. Jeg vet enda ikke om en LSD-blotter er den lille biten man tar på tungen eller om det er selve kunstverket. Så ikke vær for hard mot meg på den! Jeg har også en del blanke øyeblikk som jeg lot være å nevne. Det var et par timer, spesielt etter ecstacy'en at alt bare er svart.

Informasjon om meg:

Stoff: LSD og ecstacy (ca 150μg LSD og en ukjent ecstacy-pille.)
Set/Setting: Hard Bass 2013. ( http://www.youtube.com/watch?v=P3e7DS3PsL4 )
Tid: første inntak av LSD ca kl: 21:00. Ecstacy ca: 3:00 Andre inntak av LSD ca. KL: 5:00


Intro:
Det var endelig blitt lørdag. Dagen vi hadde ventet på i flere måneder siden vi bestilte billetter til Hard Bass. Vi kom oss til Flesland i god tid. Jeg trengte ikke bagasje - kun en sekk med en ekstra T-skjorte og en deodorant. Vi hadde jo ikke hotell og da heller ikke tilgang på dusj e.l. Vi visste at søndagen kom til å bli hard og slitsom, men vi har gjort dette tidligere og visste at turen kom til å være verdt det. En av de som var med hadde LSD blotterne i sekken, som han sjekket inn ved Flesland. Jeg er alltid nervøs for at vi skal bli tatt på det, men jeg hadde vært mer nervøs om vi skulle kjøpt LSD fra en fremmed i Holland. Vi kom oss inn på flyet - KLM selvsagt da de har gratis Heineken.

Vi kom oss vel frem til Amsterdam og alt så bare bra ut, så vi gikk ut for å spise og ta oss en øl mens vi ventet til bussene til Gelredome begynte å gå. Også det hadde vi bestilt på forhånd. Vi hadde ALT klart og tilrettelagt, og det var på den to og en halv timer lange bussturen eventyret vårt begynte. Ca en time inn i bussturen fant vi fram blotterne. Jeg la en på tungen og begynte å glede meg til den fantastiske turen jeg visste jeg kom til å få. Nederlenderne ved siden av oss som satt og snortet kokain så på oss som galne, og begynte å snakke om å hvor farlig det kan være å ta et så sterkt psychadelisk stoff på rave. Jeg ble litt bekymret og hadde de sagt dette før jeg faktisk hadde spist den første blotteren hadde jeg muligens forandret mening og latt være med LSD'en den kvelden. Jeg skulle dog ønske de aldri sa noenting ettersom jeg ble ganske nervøs for å trippe etter dette. Men etter alt jeg har lest og erfart om dette stoffet, så visste jeg at man aldri bør gå inn i en tripp nervøs for å dø. Så jeg lå meg tilbake, lukket øynene og mediterte stille for selv. Lukket alle vonde tanker ute og fokuserte på at jeg bare skulle ha det gøy denne kvelden. Det funket! Jeg satt nå i bussen og kjente en deilig prikking i kroppen, om dette var begynnelsen av trippen eller bare ren glede for at vi nesten var fremme vet jeg ikke.

Hard Bass:
Vi var endelig framme og vi hoppet ut av bussen. Det var flere titalls busser som var kommet før oss og noe som så ut som tusenvis av folk på vei inn til lokalet. Det var en fantastisk følelse å bare være der. Jeg begynte å le fordi jeg var så lykkelig! Vi gikk bort og stilte oss i køen. Jeg var litt nervøs da jeg visste at pupillene mine sikkert var enorme, men jeg visste også at vaktene som regel ikke bryr seg så mye. De kroppsvisiterte oss slik de gjør med alle, men de fant ingenting - det gjør de aldri. Jeg og vennene mine kom vekk fra hverandre i køen. Jeg fant to av dem igjen da vi var kommet opp til skapene hvor vi kan legge fra oss klærne. Det var dog så mye folk der at jeg mistet dem igjen. Jeg gikk og stilte meg til en glassdør der jeg kunne se ned på scenen. (jeg var nå oppe i VIP loungen). Jeg stod der i sikkert 15 minutter alene og bare stirret ned på alle de fantastiske fargene. Laserne var ikke lenger bare lasere, det var regnbuelignende lys som konstant forandret farger og mønstre i takt med musikken. Jeg sto der og stirret helt til en kompis kom bort og spurte meg hva faen jeg holdt på med. Han var edru. Tror ikke han hadde konsumert alkohol enda den dagen engang. Noe jeg var veldig glad for. Jeg gav ham en klem og spurte hvor de andre var. Han visste det heller ikke. Vi satt oss ned ved en benk like ved glassvinduet og prøvde å sende meldinger til de andre. Jeg aner ikke hvordan, men de klarte å forklare nøyaktig hvor på gulvet de sto. Kompisen min tok meg i hånden og begynte å gå ekstremt fort. Dette var skikkelig gøy! Jeg følte at vi fløy gjennom rommet da kroppen min føltes ekstremt lett. Vi fløy videre ned trappene og ned til dansegulvet hvor vi trodde vennene våres var. Jeg er usikker på hvor lenge vi gikk rundt der for å lete og det er helt utrolig at vi klarte å finne igjen 4 personer blant sikkert 25000 andre. Men vi klarte det omsider, og lykken min fortsatte å stige.

Jeg sto nå på gulvet omringet av mennesker som var like lykkelige som meg selv. Hele atmosfæren var ubeskrivelig! Jeg har bare tatt LSD på rave en gang tidligere og da klarte jeg ikke å "kontrollere" rusen like bra. Jeg tok et øyeblikk og tenkte over dette; hvor fantastisk jeg faktisk hadde det akkurat nå. Jeg var akkurat der jeg ville være. Jeg åpnet øynene, så regnbuelysene flakke over hodet mitt. Jeg så rundt meg og så alle menneskene elske musikken og atmosfæren like mye som meg selv. Jeg følte for å danse! Jeg begynte å hoppe og merket igjen at bena mine og kroppen min generelt kjentes ekstremt lett ut. Jeg følte at jeg kunne fly! Det var vanskelig å holde takten med den raske musikken, men jeg brydde meg virkelig ikke. Jeg hoppet og veivet med armene som en galning mens jeg nøt synet av regnubelaserne. Tankene mine var de av glede! Jeg følte lykke strømme gjennom kroppen min. Jeg følte energien til lysene og folkene rundt meg samle seg i kroppen min. Jeg er usikker på hvor lang tid det hadde gått nå, men kompisen min kom bort til meg spurte meg om jeg ville ha ecstacy. Jeg har god erfaring med ecstacy fra før og tenkte egentlig at det hørtes veldig gøy ut. Den følelsen jeg hadde på det punktet i tillegg til den følelsen jeg visste ecstacy ville gi meg. Jeg takket og tok pillen i munnen og skylte ned med vann. Vanligvis pleier jeg å være noe skeptisk til hva jeg putter i meg, men jeg visste at disse pillene var også tatt med fra Norge og testet av mine venner fra før, så jeg stolte på dem. Det gikk en halvtime før jeg begynte å kjenne en ekstrem varme i brystet mitt. En god varme! Jeg følte meg varm og full av energi. Det var ikke noe vanlig energi jeg følte heller. Jeg husker at jeg begynte å ta på menneskene rundt meg - også de jeg ikke kjente, for å dele energien med de. I mitt hode ble energien vår mye sterkere hvis vi delte den, så jeg fortsatte å ta på alle rundt meg. Så vidt jeg husker begynte folk å le av meg. Jeg antar at de så at jeg var fjern som bare pokker. Det kom noen folk bort til meg og begynte å klemme meg og ta bilder med meg. Jeg skjønte ikke hvorfor de gjorde dette men de klemmene er noe av de beste jeg har vært borti. Helt fremmede folk kom bort for å gi meg klemmer. En ubeskrivelig følelse!

Fortsatt ikke sikker på tiden, men jeg er ganske sikker på ecstacyen kicket inn for fullt like etter alle klemmene da jeg ikke kan huske annet enn hva jeg følte Der og da. Når jeg ser tilbake på det antar jeg klokken var rundt 4 om natten. Senere, rundt 5 tiden da jeg følte meg mer normal enn noen gang den kvelden spurte jeg kompisen min om å få påfyll av LSD. Han gav meg en blotter til og smilte lurt til meg. Jeg gliste tilbake. Ecstacyen kjørte fortsatte hardt i kroppen min mens jeg tok dose nr 2 av LSD. Jeg danset mens jeg kjente blotteren smelte på tungen. Jeg gledet meg som en unge og tenkte for all del ikke på at Hard Bass sluttet klokken 7:00 om morgenen. Det var bare to timer igjen, hadde jeg tenkt på dette før jeg tok den andre dosen hadde jeg sikkert latt være - men jeg er utrolig glad for at jeg tok den! Kvelden inne på Hard Bass fortsatte som før. Jeg var overlykkelig og har aldri smilt så mye i hele mitt liv. Da musikken stoppet skjønte jeg at natten var over og at vi måtte komme oss ut. Vi satt oss ned på tribunen like overfor hvor vi hadde tilbrakt hele kvelden. Dette var første gangen vi satt oss ned etter 9-10 timer med dansing. Kompisene mine, som ikke hadde inntatt like mye ulovligheter som meg var tilnærmet død. Jeg var fortsatt i høygir! Vi kavret oss opp til skapet vi hadde leid for å ta ut tingene våre. Jeg ble overlykkelig (igjen) når jeg så at jeg hadde en stor og varm ulljakke med meg!

Slutten:
Mens vi gikk ut til bussene la jeg mye mer merke til visualsene LSD'en gav meg siden vi var i roligere omgivelser nå. Vi kom oss inn på bussen, jeg danset mens jeg gikk og folk begynte å le. Alle var jo dautrøtt! Vennene mine la seg til å sove mens jeg nøt rusen litt til. Jeg hadde ingen tidsperspektiv igjen så jeg ante ikke hvor langt inne i rusen jeg var, men klokken må ha vært rundt 8, for nå kom soloppgangen! Jeg har aldri i mitt liv sett noe så vakkert! Jeg måpte mens jeg så bort på solen som var på vei opp fra horisonten. En eksplosjon av farger formet seg rundt den runde lysende tingen i himmelen. Bussturen tilbake fra eventet var nesten bedre enn selve Hard Bass. Så mye fin natur (ja, vi snakker om Holland enda) og vakre skapninger. Da bussen var fremme ved stasjonen vår hoppet vi av og tok taxi inn til Amsterdam. Vi fant oss en rolig Cafe vi kunne sove på. Jeg skulle fortsatt ikke sove dog. Jeg hadde en ny verden å oppdage! Jeg stilte meg utenfor for å ta en sigarett mens jeg observerte menneskene og omgivelsene. Jeg kunne ikke forstå hvorfor alle hadde det så travelt. Jeg fikk lyst til å skrike ut at alle måtte ta det rolig og slappe av og nyte verden. Jeg gjorde det ikke... Da kompisene mine hadde fått slappet av en stund og spist litt spurte han ene meg om jeg ble med å ta massasje mens de andre stakk tilbake til flyplassen. JA! Vi gikk bort til en av disse litt lugubre små massasjestedene da kompisen min visste at vi fikk en "happy ending" der. Jeg tror ikke jeg klarer å beskrive hvor godt det føltes å ligge på en så god massasjebenk mens en gammel kineserdame masserte meg! Jeg lukket øynene og vet ærlig talt ikke om det var fantasien min eller om hadde faktiske CEV's, uansett var det grisedeilig! Etter rundt 30minutter på bordet dunket hun meg lett på tissen og spurte med en merkelig engelsk accent: "You want for him to". Jeg bare nikket og gav hun lommeboken. Livet var komplett!

Regrets?
Hadde jeg kunne gjort det om igjen hadde jeg nok droppet ecstacy'en. På et punkt ble den litt for mye for hodet mitt og da jeg heller ikke hadde fått i meg noe mat siden frokost på lørdagen tror jeg ikke at jeg hadde godt av å bruke så mye energi som jeg strengt tatt ikke hadde. Alt i alt var dette en helt sinnsyk helg. Jeg følte meg utmattet på mandagen og tirsdagen, men etter en hel del mat og søvn var jeg i storform igjen til onsdag.
360 noscope bonghit
XxB0NGHITxX's Avatar
9 7
Fin rapport, bra skrevet, lett å leve seg inn i.

Litt off-topic, men kjøpte du gjennom NHF?
Nice! Alltid hatt lyst til å dra på enten Hardbass eller Qlimax. Må ha vært helt sykt å se på alle lys effektene når man er tura på lsd.
Husker du om ansiktene til folk så rare ut, eller var de tilnærmet "normale" ?
Sitat av XxB0NGHITxX Vis innlegg
Fin rapport, bra skrevet, lett å leve seg inn i.

Litt off-topic, men kjøpte du gjennom NHF?
Vis hele sitatet...
NHF? Billettene til Hard Bass kjøpte vi gjennom www.b2s.nl. Bussbilletter kjøpte vi gjennom www.eventtravel.nl

Takk for kommentar! =)

Sitat av fth Vis innlegg
Nice! Alltid hatt lyst til å dra på enten Hardbass eller Qlimax. Må ha vært helt sykt å se på alle lys effektene når man er tura på lsd.
Husker du om ansiktene til folk så rare ut, eller var de tilnærmet "normale" ?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg husker så de fleste noenlunde normal ut. Jeg hadde mye mer annet å bry meg om enn ansiktene til folk da... Og ja, det er anbefalt! Nå er det Qapital i April! Tror det er billetter igjen enda. : D
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Så vidt jeg husker så de fleste noenlunde normal ut. Jeg hadde mye mer annet å bry meg om enn ansiktene til folk da... Og ja, det er anbefalt! Nå er det Qapital i April! Tror det er billetter igjen enda. : D
Vis hele sitatet...
Skjønner
Husker jeg var tura på sopp mens jeg var på noen utesteder i amsterdam i fjor påske, hadde fått i meg en rimelig god del. Men det jeg skal frem til, er at ansiktene til folk var skikkelig spaca. Skiftet uttrykk og form i takt med lysene osv, så lurte på om du kanskje la merke til noe av det samme :P
The lab series
Forman's Avatar
Kjempebra skrevet! Lett å leve seg inn å syntes du beskrev trippen veldig bra. Har aldri prøvd LSD eller andre lignende stoffer men dette er noe jeg fikk veldig lyst til etter å ha lest dette.